Велика торговельна мережа назвала продукти, на які обвалився попит

Велика торговельна мережа назвала продукти, на які обвалився попит
Про зростання продажів алкогольних напоїв не йдеться, а от молочки купують менше
фото з відкрити джерел

«Фіксуємо падіння продажів кондитерських виробів»

Операційний директор Novus Олексій Панасенко в інтерв’ю «Главкому» розповів, на які продукти після початку повномасштабної війни з РФ обвалився попит. За його словами, насамперед це непродовольчі товари не першої необхідності.

«Люди зараз максимально зосереджені на покупках товарів, які їм потрібні. Якщо говорити про продукти, то покупці відмовляються від того, що для них сьогодні не має якогось вирішального значення. Насамперед ми фіксуємо падіння продажів кондитерських виробів: різні торти, тістечка тощо», – повідомив операційний директор.

Як не дивно, каже Панасенко, не зафіксовано зростання продажів алкогольних напоїв – там ситуація стабільна і суттєво продажі не змінюються. Попри всі побоювання, люди більше пити не стали.

«Напевно, найбільше просіли товари високого цінового сегменту. Просів сегмент риби, насамперед свіжої. Ціна відразу ж змінилася на лосось, форель, річкову рибу – і тому там падіння продажів є досить значним. У м'ясі знизилися продажі яловичини та баранини, тобто тієї продукції, яка не є першочерговою і купується більше, щоб побалувати себе. Росте попит на курку, на свинину», – зауважив він.

Багато категорій втрачено просто через відсутність асортименту – ті ж соуси та кетчупи, солодкі напої та напої загалом.

Виходячи з категорій повсякденного попиту, дещо просіли традиційні молочні вироби.

«Але ми перебуваємо в Києві, і я оцінюю ситуацію виходячи з місцевого ринку. Часто говоримо про те, що люди повертаються до Києва, але дорослі, очевидно, повертаються швидше за дітей», – пояснив ситуацію Операційний директор Novus.

Нагадаємо, херсонські кавуни доведеться замінити. Відома торгова мережа ухвалила вимушене рішення.

Тим часом у мережі супермаркетів «Сільпо» планується поступово скорочувати на прилавках кількість дорожчих товарів та акцентувати увагу на продуктах із демократичною ціною.

Тим часом інфляція нарощує темп: найвища за шість років. Прискорення передусім зумовлене шоками пропозиції, спричиненими повномасштабною війною.

Також повідомлялося, чого очікувати від цін на овочі, м'ясо, «молочку»: прогноз експерта.

Читайте також:

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів
Дата публікації новини: