Натисніть «Подобається», щоб читати
    Glavcom.ua в Facebook

    Я вже читаю Glavcom в Facebook

    Один із центральних бульварів Києва очистили від реклами (фото)

    • Розсилка
    Бульвар Дружби народів після демонтажу рекламних засобів - Один із центральних бульварів Києва очистили від реклами (фото)
    Бульвар Дружби народів після демонтажу рекламних засобів

    На бульварі Дружби народів залишилося всього 32 рекламних конструкції

    На бульварі Дружби народів у Києві демонтовано 196 наземних рекламних засобів із 228. Про це повідомив начальник Управління з питань реклами Київської міської держадміністрації Олександр Смирнов.

    «Бульвар Дружби народів – одна з ключових автострад столиці. Останнім часом за сприяння міського голови тут відбулося багато змін: мешканці отримали нове LED-освітлення, відремонтовано пішохідні доріжки та проведено капітальний ремонт проїжджої частини. Отже, черга за нами! Сьогодні (23 травня. – Ред.) завершили впорядкування рекламних засобів на цій вулиці – із 228 наземних рекламних конструкцій тут лишилося всього 32», – зазначив Смирнов.





    Нагадаємо, упродовж 2018 року у Києві було демонтовано 16 805 рекламних конструкцій.

    Протягом квітня у Києві демонтовано 1161 незаконний рекламний засіб (РЗ), серед яких 720 одиниць демонтували їхні власники.

    Реформа у сфері розміщення реклами впроваджується завдяки прийнятим Правилам розміщення рекламних засобів у Києві. Правила розміщення рекламних засобів засновані на п’яти принципах: безпека, комфорт, естетичність, законність і доступність.

    Окрім того, аби унеможливити розміщення наземних РЗ у хаотичному порядку, визначені конкретні місця – крапки для їхнього монтажу, заборонено низку типів РЗ на кшталт перетяжок-транспарантів, холдерів, штендерів тощо.

    Правила уточнюють дозволені та заборонені формати конструкцій та їхні розміри. Велика увага приділена безпеці пішоходів і водіїв – рекламні конструкції не повинні перешкоджати пішохідному руху та перекривати знаки дорожнього руху, розміщуватись у місцях концентрації ДТП. У розміщенні рекламних конструкцій має використовуватись радіальний підхід із відстанями від 40 до 150 метрів залежно від їхнього розміру: між найменшими (сіті-лайтами) від 40 метрів і до 150 метрів між великими (білбордами).

    Коментарі ()
    1000 символів залишилось
    НАЙПОПУЛЯРНІШЕ