90% безкоштовних додатків з Google Play «віддають» ваші дані
Дослідники з Оксфордського університету заявили, що збір даних і спільне використання мобільних додатків нині «вийшли з-під контролю»
Близько 90% безкоштовних додатків в Google Play обмінюються даними з Alphabet - холдингом, який включає у себе декілька компаній, зокрема Google. Про це пише TechSpot.
Дослідники з Оксфордського університету проаналізували 959 000 додатків з американських і британських Google Play та заявили, що збір даних і спільне використання мобільних додатків нині «вийшли з-під контролю».
Наприклад, більшість додатків - 88,4%, можуть обмінюватися даними зі структурами, що належать Google. В списку знаходяться також Facebook (42,5%), Twitter (33,8%), Verizon (26.27%), Microsoft (22.75%), Amazon (17,91%) і багато інших.
Згідно Financial Times - видання, яке вперше повідомило про це дослідження, інформація, що надається додатками, може включати вік, стать, місце розташування і інформацію про інші встановлені програми. Вони "дозволяють" створювати докладні досьє на людей, які можуть включати висновки про купівельні звички, соціально-економічний клас і політичні погляди.
Великі фірми потім використовують дані для різних цілей - наприклад, політичного або рекламного таргетингу. Згідно з дослідженням, в середньому додаток передає дані п'яти компаніям-трекерам, які відправляють дані більш великим фірмам. З огляду на це не дивно, що дохід від онлайн-реклами становить тепер більше 59 мільярдів доларів на рік.
Проблема, за словами керівника проекту Рубена Бінса, пов'язана з тим, що більшість додатків є безкоштовними і розраховують заробити за допомогою реклами, іноді - без дозволу користувача.
Відповідаючи на цей звіт, в Google заявили: «У Google і Google Play є чітка політика і рекомендації по тому, як розробники і сторонні додатки можуть обробляти дані, і ми вимагаємо, щоб розробники були прозорими і запитували дозвіл користувача. Якщо додаток порушує нашу політику, ми вживаємо заходів».
В компанії також прокоментували, що дослідження вводить в оману. «Ми не згодні з методологією та результатами цього дослідження. Це неправильно описує звичайні функціональні служби, такі як звіти про збої та аналітику, а також те, як додатки обмінюються даними для доставки цих послуг».
Коментарі — 0