рус

    Натисніть «Подобається», щоб читати
    Glavcom.ua в Facebook

    Я вже читаю Glavcom в Facebook

    Дубневич закликав парламентарів ухвалити залізничний законопроект якнайшвидше

    • Розсилка
    Ярослав Дубневич - Дубневич закликав парламентарів ухвалити залізничний законопроект якнайшвидше
    Ярослав Дубневич

    Змінювати ситуацію треба якнайшвидше, оскільки ПАТ «УЗ» перебуває на межі колапсу, - вважає нардеп

    Парламент може витягти «УЗ» з колапсу й забезпечити ефективну роботу залізничного транспорту, ухваливши якнайшвидше законопроект № 7316 Про залізничний транспорт, вважає голова Комітету з питань транспорту Ярослав Дубневич. Він закликав депутатів розглянути проект вже на поточних сесійних тижнях.

    Про це парламентар написав на своїй сторінці у ФБ.

    «Сьогодні на Погоджувальній закликав колег-депутатів якнайшвидше внести до Порядку денного та розглянути законопроект Про залізничний транспорт № 7316, який спрямований на реформування ПАТ «УЗ», створення конкуренції в залізничних перевезеннях та зміну на рівні законодавства нинішньої катастрофічної ситуації на краще. Зокрема – шляхом залучення приватних перевізників на ринок,»-- повідомив Дубневич.

    За його словами, ситуація на ПАТ «УЗ» дедалі погіршуєтся – незважаючи на те, що парламентський Комітет з питань транспорту неодноразово давав рекомендації, як виходити з кризи: наголошував на необхідності залучення приватних перевізників, покращенні стану залізничної інфраструктури тощо. Це б дозолило зняти головну проблему на «УЗ» -- постійні збої у вантажних перевезеннях через брак тягового рухомого складу.

    «Комітет з питань транспорту вже не перший місяць рекомендує залучити приватну тягу, аби уникнути колапсу з вантажними перевезеннями. Я особисто говорю про проблеми на «УЗ» вже понад рік. Пропонувалось у якості пілотних проектів залучити приватну тягу на окремі маршрути. Однак пілоти так і не запущено. Альтенатива їм також не запропонована. Позитивних зрушень немає. Констатую: «УЗ» як монополіст не здатна впоратись з поставленими перед нею завданнями. Так, прибутки зросли – але в результаті підняття тарифів та вирівнювання ціни на вагони парку «УЗ». Але ніяк не завдяки зросту обсягів перевезень. Про яке виконання Транспортної стратегії, запровадження швидкісного руху – може йтися?» - обурений нардеп.

    За наведеними ним даними, наразі «Укрзалізниця» провалює власні плани з перевезень, які в той же час не відповідають потребам економіки та вантажовласників. Капітальні інвестиції засвоєні лише на 30-40%.

    «Залізнична інфраструктура продовжує перебувати у вкрай занедбаному стані, що зводить нанівець усі гучні заяви та плани щодо безперебійної роботи оновленої «Укрзалізниці»»,-- підкреслює парламентар.

    В той же час рекомендації, дані Комітетом уряду, - заслухати звіт в.о. голови правління Пат «УЗ» Євгена Кравцова,-- залишились невиконаними, пише Дубневич.

    Змінювати ситуацію слід якнайшвидше, оскільки ПАТ «УЗ», перебуваючи на межі колапсу, гальмує розвиток не лише галузі, а й всієї економіки, переконаний голова Транспортного комітету. Парламент як законотворча гілка влади спроможний це зробити, використавши право законодавчої ініціативи й прийнявши законопроект, який забезпечить умови для якнайшвидшого реформування перевізника, наполягає він.


    Коментарі ()
    1000 символів залишилось
    НАЙПОПУЛЯРНІШЕ