Після статті «Главкома» Кличко звернувся до керівника «Київенерго»: Якісно обслуговуйте киян
Сьогодні багато киян стоять в чергах у центрах «Київенерго»
Мер Києва Віталій Кличко звернувся до керівника «Київенерго» з тим, аби підприємство створило більш зручні умови під час обслуговування киян у центрах обслуговування клієнтів. Про це повідомляє прес-служба мера.
«Сьогодні багато киян стоять в чергах у центрах «Київенерго». Не кожна людина має можливість оплачувати комунальні послуги чи отримувати необхідну інформацію в електронному вигляді. Переважно люди похилого віку не можуть використовувати сучасні технології. Оскільки є зауваження і в наш бік, і в бік «Київенерго», прошу взяти до відома і створити більш зручні умови та надавати якісний сервіс киянам. А також спілкуватися з людьми чемно і надавати та пояснювати всю необхідну інформацію», - підкреслив Кличко.
Мер Києва наголосив на важливості оперативного інформування мешканців, якщо в їхньому будинку сталося пошкодження мереж або аварійна ситуація. «Дуже важливо, якщо стався порив чи технічний збій, інформувати людей, коли будуть усунуті пошкодження», - відзначив Кличко.
Нагадаємо, нещодавно «Главком» писав, що сервісні центри обслуговування абонентів «Київенерго» переповнені обуреним людом: споживачі прагнуть негайно вирішити вал проблем у відносинах із постачальником послуг. Внаслідок величезної кількості протиправних дій столичного монополіста сервісні центри виявилися неспроможними відповісти на ці виклики, адже їхня «пропускна здатність» не розрахована щодня обслуговувати сотні, а то й тисячі невдоволених киян.
Коментарі — 0