Натисніть «Подобається», щоб читати
    Glavcom.ua в Facebook

    Я вже читаю Glavcom в Facebook

    Стало відомо, за скільки соратник Медвечука купив телеканал NewsOne

    • Розсилка
    Стало відомо, за скільки соратник Медвечука купив телеканал NewsOne

    Опоблоківець Тарас Козак став одноосібним власником телевізійного медіа

    Народний депутат від Опозиційного блоку Тарас Козак заплатив 40,95 млн грн за купівлю компанії «Новини 24 години» (телеканал NewsOne).

    Про це повідомляє «Главком» з посиланням на зміни в Єдиному державному реєстрі декларацій, які 12 жовтня вніс політик.

    Продавцем виступила швейцарська MW Investment AG. При цьому, до проведення угоди купівлі-продажу кінцевим бенефіціаром ТОВ «Новини 24 години» був записаний батько народного депутата Євгенія Мураєва Володимир Кузьмич Мураєв.


    Дані з бізнес пошукового ресурсу Youcontrol
    Дані з бізнес пошукового ресурсу Youcontrol

    За даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Тарас Козак записаний як засновник та власник компанії «Новини 24 години».


    За відомостями ЄДР
    За відомостями ЄДР

    Нардеп від БПП Сергій Лещенко називає Віктора Медведчука і Тараса Козака бізнес-партнерами, а журналісти програми «Схеми» зафіксували, що вони разом літають приватному літаку з Москви до Києва.

    Також Козак є членом координаційної ради Всеукраїнського громадського руху «Український вибір», який належить Медведчуку.

    Крім цього, нардеп Козак 11 жовтня задекларував дохід від дивідендів на суму 96,6 млн грн. Кошти отримав від кіпрської фірми Turul Investments Limited, яка є його власністю.

    Як повідомлялося, 5 жовтня народний депутат Євген Мураєв заявив про продаж телеканалу NewsOne народному депутату Тарасу Козаку (фракція Опозиційний блок).

    Наприкінці серпня стало відомо, що батько Євгена Мураєва передав колишньому заступнику глави адміністрації президента Віктора Януковича Андрію Портнову телеканал NewsOne в управління терміном на три роки.

    Телеканал NewsOne розпочав мовлення 27 червня 2010 року. 

    4 жовтня Верховна Рада підтримала проект постанови №9157, яким запропонувала Раді національної безпеки і оборони України ввести санкції проти телеканалів «112 Україна» і NewsOne. Санкції передбачають низку обмежень, зокрема позбавлення ліцензій каналів, заборону на використання радіочастот і блокування активів. У проекті постанови пропонують застосувати санкції до пов'язаних із телеканалом «112 Україна» компаній «Аріадна ТВ», «Новий формат ТВ», «ТВ Вибір», «Телерадіокомпанія «112 ТВ», «Лідер ТВ», «Партнер ТВ», а також пов'язаного з NewsOne каналу «Новини 24 години».

    Читайте також інтерв'ю «Главкому»: Євгеній Мураєв: Партія «За життя» побудована на основі ефірів двох телеканалів. Все інше – дутий пузир

    Коментарі ()
    1000 символів залишилось
    НАЙПОПУЛЯРНІШЕ