В уряді розповіли, як китайці побудують метро на Троєщину
Після введення гілки в експлуатацію, з аеропорту «Київ» можна буде дістатися метрополітеном майже в будь-яку точку міста
Попередня вартість проекту будівництва у Києві гілки метро у напрямку Троєщини становить 2 млрд доларів, 85% з яких буде забезпечено китайським інвестором. Проект передбачає будівництво 13 станцій.
Про це повідомив перший віце-прем’єр - міністр Мінекономрозвитку Степан Кубів на своїй сторінці у Facebook.
«18 кілометрів, 13 станцій, 4-та гілка. Говорив сьогодні про будівництво гілки київського метро з Троєщини до аеропорту Київ з китайськими інвесторами (міжнародна група Pacific Construction, - ред). Попередня вартість проекту 2 млрд доларів, 85% з них забезпечуватиме китайська сторона (кредит 20 років під 2% річних). 15% проекту фінансуватимуть коштом Київської міської державної адміністрації – КМДА», - повідомив подробиці перемовин Кубів.
Найближчим часом запрацює робоча група з представників компанії, Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Державної інноваційної фінансово-кредитної установи, Київського метрополітену, які складуть текст остаточної угоди.
«Після підписання ми зможемо розпочати будівництво», - анонсував Кубів.
Він наголосив, що після введення гілки в експлуатацію, з аеропорту «Київ» можна буде дістатися метрополітеном майже в будь-яку точку міста.
«Це величезний проект, який значно покращить життя киян та гостей столиці. Тепер з аеропорту «Київ» можна буде дістатися метрополітеном майже в будь-яку точку міста. Крім того, як і будь-який інфраструктурний проект, будівництво нової гілки метро - це нові робочі місця, державні видатки, а значить - пожвавлення економіки в регіоні», - зазначив перший віце-прем’єр.
Він також підкреслив, що у рамках проекту уряд та КМДА взяли на себе певні зобов'язання перед інвестором.
«Я запевнив правління міжнародної групи Pacific Construction, що уряд та КМДА беруть на себе зобов’язання запустити проект і довести його до кінця», - повідомив Кубів.
Коментарі — 0