Юрист розповів, хто повинен відповідати за зіпсований відпочинок туристів
«Туроператори також мають різну репутацію»
Голова об'єднання «Адвокати туристичного бізнесу» Микола Слюсаревський прокоментував «Главкому» питання про те, хто має нести відповідальність за те, що українці не могли поїхати на відпочинок чи повернутися звідти вчасно. Як повідомлялось, через транспортний колапс в останні тижні не одна тисяча українських відпочивальників зіпсували свою відпустку.
За словами юриста, перш за все необхідно зрозуміти, як працює виїзний туризм. Завдання туроператора полягає в тому, щоб вкласти в туристичний пакет кілька послуг, а саме переліт, проживання, харчування, страхування тощо. Щоб забезпечити переліт, туроператор домовляється з авіаперевізником, який доставляє туристів за маршрутом. Якщо ж туроператор не виконує домовленостей, то перевізник може скасувати рейс. Тоді вся відповідальність лежатиме на туроператорі. Якщо ж останній виконав усі домовленості, але перевізник з якихось причин не виконує рейси, то винен саме перевізник.
Очевидно, що на ринку є різні туроператори, які надають різного класу послуги, ціни на які відрізняються. «Туроператори також мають різну репутацію. Туристичний агент може підказати, з яким перевізником літає той чи інший туроператор, які авіакомпанії затримують рейси частіше, а з якими це трапляється рідше. Цими питаннями варто поцікавитись перед купівлею путівки, як і тим, що робити туристам у випадку затримки рейсу», - пояснює юрист.
Слюсаренко впевнений, що у ситуації, яка склалася минулого тижня, хтось із надавачів послуг, туроператор чи авіаперевізник, відмовився від своєчасного вирішення проблеми, тому це призвело до таких наслідків і викликало такий резонанс.
Читайте також: «Юрист Микола Слюсаревський: Кричати «все пропало!», коли ваш рейс відкладений, не треба. Відпочивайте далі!» і «Туристичний колапс. Кому потрібно кричати «Браво!»
Коментарі — 0