У Китаї запустили перший у світі водневий трамвай
Для Китаю актуальна проблема забруднення повітря
Китайська корпорація CRRC Tangshan запустила в місті Таншань в провінції Хебей перший в світі трамвай на водневих паливних елементах. Як повідомляє «Сіньхуа», новий транспорт запрацював на трамвайній гілці, створеній ще 136 років тому, яка з'єднує кілька промислових районів Таншаня.
Для Китаю актуальна проблема забруднення повітря. Його причиною є робота безлічі виробничих підприємств, а також завантаженість населених пунктів не екологічним і нерідко застарілим транспортом. Через ці причини, зокрема, в китайському Пекіні з 2015 року практично постійно висить смог, який представляє загрозу для здоров'я людей.
В даний час в Китаї реалізуються кілька програм, націлених на значне поліпшення екологічної обстановки в країні. Запуск водневого трамвая, єдиним продуктом роботи паливних елементів якого є вода, був проведений в рамках однієї з екологічних програм.
Про яку саме модель трамвая йде мова, не уточнюється. Повідомляється тільки, що він зібраний за низькою підлогою схемою з розташуванням статі на висоті всього 35 сантиметрів від дорожнього покриття. Це значно полегшує доступ в трамвай людям з будь-якими фізичними обмеженнями, а при зупинці на «піднятих» станціях дозволяє домогтися одного рівня підлоги трамвая і платформи.
Заправка водневого паливного елемента трамвая займає всього 15 хвилин. Повної заправки вистачає на те, щоб трамвай міг проїхати 40 кілометрів на швидкості 70 кілометрів на годину. Інші подробиці про новий громадському транспорті не уточнюються.
В середині березня поточного року інша китайська компанія - Qingdao Sifang - отримала замовлення влади міста Фошань в провінції Гуандун на збірку і постачання восьми водневих трамваїв, які курсуватимуть по лінії, яка споруджується в міському районі Гаомін. Влада китайського міста закупили нові трамваї в рамках програми по переходу на екологічні види транспорту.
За умовами угоди, Qingdao Sifang повинна буде побудувати вісім трамвайних вагонів, оснащених водневими паливними елементами. Ці елементи під час руху заряджають акумулятори під підлогою і живлять електромотори. Заправка паливних елементів трамвая проводиться всього за три хвилини.
Новий трамвай, представлений Qingdao Sifang в 2015 році, здатний розвивати швидкість до 70 кілометрів на годину. Влада Фошань замовила трамваї, розраховані на перевезення 285 пасажирів, хоча китайська компанія розробила і версію, здатну вмістити до 380 чоловік.
Протяжність трамвайної гілки в Гаоміні складе 17,4 кілометра. Вона налічуватиме 20 зупинок. Як очікується, нові водневі трамваї для нової лінії будуть поставлені до кінця майбутнього року. Тоді ж планується і запустити нову трамвайну гілку.
Коментарі — 0