Чат-бот у Viber використовують для розрахунків за газ понад 24 тисячі клієнтів «Запоріжгаз Збут»
Один користувач може вести до п’яти особистих рахунків
За допомогою онлайн-сервіса 7104ua в Viber споживачі газу дістанційно передають показники лічильників, сплачують за газ та контролюють стан особового рахунку.
Перевага чат-бота 7104ua у Viber в тому, що під одним аккаунтом можна зареєструвати та обслуговувати не лише себе, а й своїх близьких і рідних. Один користувач може вести до п’яти особистих рахунків.
«У сучасному світі зміни відбуваються дуже швидко, ритм життя неймовірно насичений,тож і ми стараємося іти в ногу з часом, - розповідає директор ТОВ «Запоріжгаз Збут» Владислав Вітютін. – Щоб наші клієнти не витрачали купу часу в чергах, працює вайбер-бот. Передати показники і сплатити рахунки легко і просто, адже телефон у більшості із нас завжди з собою.»
Щоб долучитися до 7104ua в Viber, користувачу треба відсканувати QR-код. На сьогодні понад 24 тисячі клієнтів вже встигли оцінити переваги чат-боту, а саме: цілодобовий доступ в режимі онлайн, відсутність черги і швидка сплата рахунків, безпечний доступ, а також можливість користуватися послугою де-завгодно і коли-завгодно.
Тим не менш, особистий кабінет на сайті 104.ua все одно залишається лідером і користується найбільшим попитом серед доступних онлайн-сервісів. І це не дивно, адже через особистий кабінет клієнт має змогу звернутися до представника газової компанії, написавши повідомлення, є можливість замовити зворотній дзвінок контакт-центра. Ще одне нововведення – рахунки на оплату стали доступні в PDF-форматі. Тож не обов’язково чекати, поки прийде квитанція до поштової скрині, в особистому кабінеті можна загрузити і роздрукувати її.
Коментарі — 0