Кабмін реанімував будівництво Великої кільцевої дороги навколо Києва
Розглядається 3 варіанти фінансування будівництва Великої кільцевої автодороги навколо Києва
Створена робоча група щодо питань будівництва Великої кільцевої автомобільної дороги (ВКАД) навколо Києва за участю представників Міністерства інфраструктури України, Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, Державного агентства автомобільних доріг України (Укравтодор), КК «Київавтодор», Київської міської та Київської обласної державних адміністрацій та інших. Про це повідомив заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Лев Парцхаладзе за підсумками наради, яка відбулася 16 квітня під головуванням заступника міністра інфраструктури Юрія Лавренюка.
Будівництво Великої кільцевої дороги має вирішити низку важливих проблем, зокрема, розвантажити Київ від транзитного транспорту, зменшити щорічні витрати на відновлення та ремонт доріг, розвантажити в’їзди та виїзди зі столиці, зменшивши кількість заторів, а також покращити розвиток інфраструктури Київської області та зробити її інвестиційно привабливою.
На даний момент першочерговими питаннями є фінансування, стадія готовності проекту та ситуація з документацією щодо землевідводу. «Розглядається 3 варіанти фінансування будівництва Великої кільцевої автодороги навколо Києва: за рахунок держбюджету, залучення міжнародних інвесторів або на умовах концесії», - зазначив Лавренюк.
Також для успішної реалізації проекту необхідно внести зміни до раніше прийнятих рішень на державному та регіональному рівні, провести інвентаризацію земельних ділянок і майна у зоні ВКАД, визначити та забезпечити фінансування проектів за чергами.
Планується, що першою чергою будівництва ВКАД стане ділянка від автомобільної дороги М-06 Київ-Чоп до автомобільної дороги М-05 Київ-Одеса, протяжність якої 35,2 км. Орієнтовна вартість будівництва цієї ділянки дороги становить 400 млн доларів, запланована реалізація протягом 2018-2021 років. Наразі готовність проектної документації на будівництво цієї першої черги дороги складає 96%.
Дивіться також Чи справді Гройсман може похвалитися 3000 км відремонтованих доріг?
Коментарі — 0