Стало відомо, коли назвуть причини аварії літака в аеропорту «Київ»

Стало відомо, коли назвуть причини аварії літака в аеропорту «Київ»
Літак авіакомпанії Bravo викотився за межі злітно-посадкової смуги

Матеріали справи вивчає Національне бюро з розслідування авіаційних подій та інцидентів з цивільними повітряними суднами

Результати розслідування авіаподії за участю літака Анталія - Київ очікуються до кінця липня. Про це повідомили в авіакомпанії Bravo, якій належав борт, повідомляють Українські новини.

Матеріали вивчає Національне бюро з розслідування авіаційних подій та інцидентів з цивільними повітряними суднами. До публікації підсумків в авіакомпанії не коментують аварію.

Співробітники аеропорту «Київ» (Жуляни) допускають, що причиною міг стати великий обсяг опадів на злітно-посадковій смузі або технічні несправності літака. «Авіадиспетчер повинен був дати екіпажу нову інформацію про стан смуги, про зчепленні. Якщо на суху ми даємо 0,7, то тут вже 0,5-0,6 - в залежності від того, скільки опадів випало. І ця інформація екіпажу була передана. Може, були якісь проблеми з двигуном і ще щось, це повинна комісія з'ясувати», - розповів змінний начальник аеропорту Сергій Колесник.

Разом з тим керівництво Жулян переконане, що аварії можна було запобігти, якби інформація про погіршення погодних умов своєчасно була передана генеральному директору аеропорту для можливого ухвалення рішення про закриття аеропорту. Цього не сталося через 19-годинний обшук НАБУ, під час якого все керівництво було замкнено без засобів зв'язку.

Пізніше в асоціації «Аеропорти України» заявили, що для уникнення подібних інцидентів правоохоронці повинні інформувати Державіаслужбу, а також проводити слідчі дії в присутності незалежних авіаційних фахівців. «Аеропорт - це не торгово-розважальний центр, який можна зупинити, і нічого не буде. Керівництво має бути на аеродромі, стежити за ситуацією і передавати інформацію на борти», - заявив президент асоціації Петро Липовенко в коментарі Українським новинам.

У Державіаслужбі зі свого боку повідомили, що про обшук не знали і коментувати подію не готові.

Нагадаємо, увечері 14 червня під час посадки в умовах грози літак рейсу 4406 Анталія - Київ UR-CPR викотився за межі злітно-посадкової смуги. Пошкодивши шасі, літак «проїхав» на фюзеляжі 123 метри. Літак отримав сильні пошкодження, його буде утилізовано. Ніхто з 169 пасажирів і членів екіпажу не отримав серйозних травм. На борту літака перебувало 4 тонни авіаційного палива, яке стало витікати з пошкодженого бака.

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів

Читайте також

Дата публікації новини: