рус

    Натисніть «Подобається», щоб читати
    Glavcom.ua в Facebook

    Я вже читаю Glavcom в Facebook

    Коронавірус ніщо, імідж – все! На покращення репутації Шмигаля і його уряду витратять 700 тис. грн

    • Розсилка
    Засідання Кабінету міністрів України. - Коронавірус ніщо, імідж – все! На покращення репутації Шмигаля і його уряду витратять 700 тис. грн
    Засідання Кабінету міністрів України.
    Фото: урядовий портал

    Переможець тендера має вишукувати згадки про урядовців у ЗМІ

    Господарсько-фінансовий департамент секретаріату Кабінету міністрів України за результатами тендера 23 березня замовив у київського ТОВ «Нокс Тудей» інформаційні та експертно-аналітичні послуги про діяльність уряду на загальну суму 691,3 тис. грн.

    Про це повідомляє «Главком» з посиланням на систему ProZorro.

    Згідно з умовами договору, замовник отримуватиме щоденний, щотижневий і щомісячний аналізи з висвітлення ключових інформаційних повідомлень кожного з членів Кабміну, а також інформації щодо кожного урядовця у загальнонаціональних засобах масової інформації (зокрема, зазначатиметься тональність повідомлення з розділенням за прихильністю ЗМІ;  охоплення аудиторії (окремо за різними типами ЗМІ – теле-, радіоканали, друковані видання та Інтернет-ресурси); дослідження ефективності комунікації членів Кабміну, а також критики на їхні адреси.

    Також у пакет послуг входить оперативний моніторинг згадувань про членів Кабінету міністрів України у ЗМІ в режимі реального часу. Про появу негативних повідомлень щодо урядовців необхідно інформувати замовника не пізніше 15 хвилин після публікації у ЗМІ.

    У Кабміні склали список обов’язкових телеканалів, друкованих видань, радіо та інтернет-ресурів для аналітичного дослідження:

    Телеканали (загальнонаціональні): «Україна», СТБ, «Прямий», UA:Перший, «1+1», «5 канал», «112 канал», Zik, «24», Newsone, «Інтер», ICTV, «Рада», «Перший діловий», «Україна 24».

    Друковані видання (загальнонаціональні): «Урядовий кур’єр», «Голос України», «Газета по-українськи», «Факти і коментарі», «КП в Україні», «Новое время», «Вести», «Гордон», «Корреспондент» та інші друковані видання, на яких виходять повідомлення про діяльність Кабінету міністрів України.

    Радіоканали (загальнонаціональні радіостанції): UA:Українське радіо, «Радіо Люкс», «Шансон», «тро FM», «АвтоРадіо», «Русское Радио Украина», «Хит-FM» та інші радіостанції, на яких виходять повідомлення про діяльність Кабміну

    Провідні сайти та інформагенції, на яких виходять повідомлення про діяльність Кабміну.

    На тендер прийшли три учасники: ТОВ «Медіатека», ТОВ «Сіфт» і «Нокс Тудей». Найдешевша пропозиція (589 тис. грн) була у ТОВ «Сіфт», однак її замовник відхилив через невідповідність вимогам тендерної документації.

    За даними бізнес пошукового ресурсу Youcontrol, ТОВ «Нокс Тудей» створено у листопаді 2014 року. Засновником і власником записаний киянин Олег Кононенко.

    Як повідомляв «Главком», Кабінет Міністрів України на чолі з Денисом Шмигалем виділив кошти на купівлю 140 штук сувенірних наборів «Скіфське золото» за ₴199 тис.

    Крім цього, Управління справами апарату Верховної Ради за результатами тендерів уклало ряд договорів, що стосуються нагородних значків та подарункових пакетів загальною вартістю понад 300 тис. грн.


    Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

    НАЙПОПУЛЯРНІШЕ

    Про використання cookies: Продовжуючи переглядати glavcom.ua ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом і погоджуєтеся на використання файлів cookies Згоден   Про файли cookies