«Ні, я не ох…в». Керівник «Укрпошти» радить працівникам відділень купувати маски та санітайзери за свої гроші

  •  glavcom.ua
  • Розсилка
Смілянський поштарям порадив «навчитися дивитися на крок вперед… - і не будете сидіти на мінімалці» - «Ні, я не ох…в». Керівник «Укрпошти» радить працівникам відділень купувати маски та санітайзери за свої гроші
Смілянський поштарям порадив «навчитися дивитися на крок вперед… - і не будете сидіти на мінімалці»
Фото: УНІАН

Напередодні епідемії Смілянський наказав… демонтувати скляні бар’єри в усіх відділеннях

Працівники «Укрпошти» у різних регіонах скаржаться на відсутність масок, дезінфікуючих засобів, а також скляних бар’єрів у всіх відділеннях підприємства, яке не зупинили на карантин. «Тепер оператори не лише не відокремлені від клієнтів, які чхають та кашляють, а й будь-хто може вільно взяти все, що лежить на столах», - скаржиться один із працівників пошти в одній з груп співробітників державної компанії у соцмережі.

Згідно з інформацією у соцмережі у групі «Громадська рада «Укрпошти», яка створена для спілкування між співробітниками організації, бар’єри прибрали на початку року. Таким чином зовнішній вигляд робочого місця оператора спробували наблизити до «безбар’єрного» конкурента – «Нової пошти».

У відповідь на скарги поштарів у Facebook генеральний директор компанії Ігор Смілянський пообіцяв повернути демонтовані раніше за його вказівкою скляні бар’єри, а також забезпечити працівників захисними медичними виробами. Поки ж гендиректор порадив купувати маски та санітайзери за власний рахунок, зберегти чеки, а потім «Укрпошта» нібито компенсує ці витрати. Щоправда, де саме робити такі покупки – не вказав.

C:\Users\Татьяна\Documents\Наташенька\главком\УПФ.jpg

C:\Users\Татьяна\Documents\Наташенька\главком\уецП.jpg

Крім того, Смілянський похизувався великою кількістю охочих влаштуватися працювати на «Укрпошту», а поштарям порадив «навчитися дивитися на крок вперед… – і не будете сидіти на мінімалці».

Станом на вчорашній вечір деякі відділення все ж отримали захисні засоби – кілька марлевих багаторазових масок.

«Чекаємо на сучасні маски, а не оте страхіття з марлі, і де тільки його взяли?» – пише одна з користувачок соцмережі.

Згодом у коментарі «Главкому» очільниця відділення «Укрпошти» № 37724 села Чевельча Полтавської області Рая Черниш уточнила, що маски та дезінфікуючі засоби вона купувала за власні кошти.

«На жаль, на сьогодні немає нічого. За власні кошти я купила, що залишилось в аптеках: одну упаковку рукавичок, чотири флакони спирту, дві пачки серветок, і то не спиртових, 10 упаковок порошку хлорного, дезінфектора для прибирання», - розповіла жінка.

За її словами, із зарплати 1300 грн вона витратила 408 грн.

«Не віриться, що їх повернуть, як обіцяли. Маски листоноша шиє з марлі вдома сама. Отака ситуація у нас. На роботу йти страшно, вдома ж у кожного діти», - додала начальниця відділення.


Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Натисніть «Подобається», щоб читати
Glavcom.ua в Facebook

Я вже читаю Glavcom в Facebook

НАЙПОПУЛЯРНІШЕ

Про використання cookies: Продовжуючи переглядати glavcom.ua ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом і погоджуєтеся на використання файлів cookies Згоден   Про файли cookies

«Ні, я не ох…в». Керівник «Укрпошти» радить працівникам відділень купувати маски та санітайзери за свої гроші