Німецьку пошту звинуватили у продажі даних клієнтів політичним партіям

Німецьку пошту звинуватили у продажі даних клієнтів політичним партіям

Deutsche Post надавала партіям анонімні дані своїх клієнтів

Німецька поштова компанія Deutsche Post продавала політичним партіям Німеччини дані про своїх клієнтів.

Про це повідомляє Bild am Sonntag з посиланням на результати власного дослідження, передає Комерсант.

За інформацією видання, поштова компанія почала продавати особисті дані клієнтів через свою «дочку» Deutsche Post Direkt GmbH у 2005 році.

Під час виборів у 2017 році Християнсько-демократичний союз і Вільна демократична партія замовляли проведення аналізу електорату у цій компанії.

Обидві партії підтвердили виданню наявність таких контрактів. Deutsche Post надавала партіям анонімні дані своїх клієнтів, в тому числі, інформацію про стать, вік, сімейний статус та освіту, а також про наявність у них житла і автомобіля, і про доходи.

Нагадаємо, в березні Facebook виявився в центрі скандалу після того, як The New York Times і The Guardian провели розслідування про незаконне використання особистих даних користувачів соцмережі.

Колишній співробітник Cambridge Analytica, фахівець з аналізу даних Крістофер Вайл розповів, що компанія використовувала для таргетування політичної реклами особисті дані понад 50 млн користувачів Facebook, отримані без їх дозволу.

Глава компанії Марк Цукерберг збирається дати свідчення з приводу витоку даних в Конгресі.

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів

Читайте також

Дата публікації новини: