Партія «Слуга народу» витратила на вибори 115 млн грн. Найбільше заробив канал Коломойського

Партія «Слуга народу» витратила на вибори 115 млн грн. Найбільше заробив канал Коломойського
Перший номер партії «Слуга народу» Дмитро Разумков
фото: «Главком»

По 16 млн грн за рекламу пропрезидентської політсили отримали канали «Інтер» та «Україна» і рекламна агенція «Зе медіа»

На проведення позачергових парламентських виборів партія «Слуга народу» витратила 114,6 млн грн. Про це повідомляє «Главком» з посиланням на остаточний фінансовий звіт партії, який оприлюднено 26 липня.

Найбільше пропрезидентська політсила заплатила 96 млн грн за присутність у засобах масової інформації. Левові суми на рекламі заробили телеканали «1+1» - 28 млн грн, «Україна» - 16,62 млн грн, «Інтер» - 16,29 млн грн, ТЕТ – 6,7 млн грн, СТБ – 6,49 млн грн, ICTV – 6,06 млн грн.

Ще 16,86 млн грн отримало столичне ТОВ «Зе медіа» за розміщення політичної реклами на білбордах.

Крім цього, партія «Слуга народу» оплатила 17 млн грн за інші послуги, пов’язані з передвиборною агітацією. Ще 906,7 тис. грн пішло на виготовлення агітаційних матеріалів.

Як відомо, за результатами парламентських виборів 2019, у Верховній Раді  IX скликання представники п’яти партій зможуть сформувати фракції.

Партія Слуга народу провела найбільшу кількість депутатів – 254. Від Опозиційної платформи – За життя до парламенту пройшли 43 народних обранці. Представників від Батьківщини буде 26, а від Європейської солідарності – 25. Ще 20 нардепів проходять від партії Голос.

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів
Дата публікації новини: