Суд зобов'язав Київський метрополітен виплатити 737 мільйонів гривень фірмі, яка пов'язана з Іванющенком
Фірма, яку пов'язують з Юрієм Іванющенком, вимагала від Київського метрополітену понад три млрд гривень
Про це повідомила начальник прес-служби метрополітену Наталія Макогон, передає БізнесЦензор.
«Щойно закінчився суд, який постановив виплатити 737 млн грн», - сказала Макогон.
Початкова сума позовних вимог складала 1 959 466 447,88 грн, однак позивач збільшив суму боргу до 3 300 000 000 грн через поправки на коефіцієнт коригування, пені та відсотків.
Макогон зазначила, що протягом 10 днів метрополітен має намір подати апеляцію на рішення суду.
Як повідомлялося, компанія «Укррослізинг» через суд хоче стягнути з «Київського метрополітену» близько 1,96 млрд грн.
Раніше суд за позовом «Укррослізинг» заборонив «Київському метрополітену» використовувати вагони, закуплені за договором лізингу у цій компанії.
Нагадаємо, в 2009 році Київрада уклала з «Укррослізинг» договір на закупівлю 100 вагонів для київського метрополітену. Однак сума лізингових платежів з 2009 по 2014 роки за вагони не була виплачена.
У держреєстрі юридичних осіб засновником ТОВ «Укррослізинг» вказана кіпрська Ukrrosleasing Cyprus Limited, а бенефіціаром - кіпріот Вракас Стіліанос. Однак за даними ЗМІ, компанію пов'язують з соратником екс-президента Віктора Януковича Юрєм Іванющенком і російським державним «Зовнішекономбанком».
Так, до 2014 року директором компанії була екс-глава «ВТБ Лізинг Україна» Світлана Жукова.
За даними видання Наші гроші, до складу бенефіціарів компанії входила російська «ВЕБ-Лізинг» з групи підконтрольного уряду Росії «Зовнішекономбанку». З української сторони «Укррослізинг» був пов'язаний з колишнім співвласником нафтотрейдера «Вік Ойл» і екс-главою скандально відомого зернотрейдера ДАК «Хліб Інвестбуд» Ігорем Філіпенко, який вважався людиною екс-нардепа Юрія Іванющенка.
Перевірки Держфінінспекції ще в 2009 році показали, що вагони купувалися за завищеними в 3 рази цінами і завозилися в Україну в обхід, щоб не платити податки. Так, «Укррослізинг» купив 75 вагонів в російських заводів «Вагонмаш» і «Метровагонмаш», ще 25 - у «Крюківського вагонобудівного заводу» з Кременчука. При цьому «Укррослізинг» купував вагони не безпосередньо у російських заводів, а через посередників - фірми «Мервін» і «Буенор», які пов'язували з оточенням Іванющенка.
Коментарі — 0