Виробники Формули-1 відмовилися переходити на новий регламент по моторах
У той же час виробники готові обговорювати інші моменти, які можна оптимізувати
Переговори про новий регламент на мотори, який має набути чинності у сезоні-2021, зайшли у глухий кут після того, як виробники засумнівалися у правилах, які спільно просувають Liberty Media і FIA.
Базові параметри спрощених правил, включаючи відмову від MGU-H, були опубліковані Liberty і FIA у жовтні 2017 року.
З того часу сторони ведуть переговори, під час яких виробники заявили, що готові відмовитися від MGU-H. У FIA сподівалися, що новий регламент буде готовий до кінця червня.
Однак в останню хвилину після зустрічі учасників Стратегічної групи минулого тижня виробники зробили крок назад і заявили, що хочуть зберегти нинішній формат силової установки, в тому числі MGU-H.
Виробники пояснюють свою позицію тим, що ніхто з нових учасників не хоче приєднуватися до Ф1 у 2021-му. Спочатку однією з причин переходу на нові правила вважалося підвищення привабливості чемпіонату для нових учасників.
В усіх переговорах по регламенту-2021 брала участь Porsche – як, до речі, було у випадку з Volkswagen, чиї представники брали участь в обговореннях нинішнього регламенту на мотори, що набув чинності у 2014-му.
Проте у Porsche ще не прийняли остаточного рішення про участь в Ф1 із 2021-го. Багато в чому це пояснюється тим, що у VW Group, куди входить Porsche, дотепер ще не відійшли від сумнозвісного «дизельгейта».
У підвішеному становищі опинилася і Aston Martin, яка не раз підкреслювала інтерес до нових правил і готовність побудувати мотор.
Окрім того, на ситуацію вплинула угода Red Bull із Honda, що автоматично знижує шанси Aston Martin на контракт з австрійською компанією.
Всі виробники зійшлися на тому, що немає необхідності витрачати величезні кошти на нові силові установки, якщо нових виробників в Ф1 все одно не буде в 2021-му.
Коментарі — 0