Гайки замість iPhone. Відому українську мережу звинуватили у шахрайстві

Гайки замість iPhone. Відому українську мережу звинуватили у шахрайстві
Українка стверджує, що їй продали гайки замість iPhone
фото: facebook.com

Українка звинуватила відому мережу магазинів у тому, що та продала гайки замість смартфона

Українка Вікторія Шапкіна звинуватила мережу магазинів «Фокстрот» у шахрайстві. За її словами, їй замість смартфона iPhone продали коробку з гайками. Про це вона повідомила на своїй сторінці у Facebook.

За словами Шапкіної, вона замовила смартфон онлайн у кредит та приїхала за ним до магазину в торгівельному центрі Dream Town у Києві. Продавці оформили товар, проте на прохання переставити в апарат SIM-карту відповіли відмовою. Як пише Вікторія, вона поспішала, тому не стала наполягати, а також не стала перевіряти комплектацію, бо коробка нібито була запакована.

Вже пізніше, коли був час розпакувати коробку, за словами покупця, ніякого iPhone в ньому не виявилося.

«Коли я відкрила коробку, там були гайки, загорнуті у поліетилен. Я не розуміла, що сталося і намагалася знайти телефон у коробці, але вона була пуста. Навіть картонка зі шпилькою для того, щоб дістати сім-карту, була порожня. Я зателефонувала одразу ж на гарячу лінію і все докладно розповіла. Мені сказали, що передали інформацію, і щоб завтра я приїхала до магазину з самого ранку. Я зробила публікацію у сторіз, там мені написали від сторінки Фокстрот і сказали, що передали інформацію. Наступного дня я була біля магазину ще до відкриття. Ніхто з персоналу не знав про випадок. Мені сказали, що я винна, що не включила телефон у магазині. Що треба писати заяву і чекати. Я написала», – написала Шапкіна.

В свою чергу, представник мережі «Фокстрот» відповів під постом клієнтки, що «проаналізувавши відео з камер спостереження, склалася дуже складна ситуація».

Як запевняють представники «Фокстрот», на даний момент служба безпеки компанії займається вирішенням цього питання для з’ясування подальших обставин.

Оновлено!

У коментарі «Главкому» представники «Фокстроту» повідомили, що питання з Вікторією вже вирішено.

«Ми щиро вибачаємося перед Вікторією за такий прикрий випадок та вдячні їй за лояльність. Питання вже врегульовано, тож чекаємо на повернення Вікторії до Києва для узгодження формальностей покупки. З боку компанії – забезпечимо приємний бонус», – зазначили в пресслужбі компанії.

Також «Фокстрот» запевняє, що наразі ведеться розслідування щодо продажу гайок замість дорогого смартфону.

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів
Дата публікації новини: