рус

    Натисніть «Подобається», щоб читати
    Glavcom.ua в Facebook

    Я вже читаю Glavcom в Facebook

    Російська пропаганда стрибатиме від радості. Фінансування єдиного кримськотатарського каналу заблоковано

    • Розсилка
    Російська пропаганда стрибатиме від радості. Фінансування єдиного кримськотатарського каналу заблоковано

    ATR вів мовлення починаючи з 17 червня 2015 року з Києва

    Першому кримськотатарському телеканалу ATR в черговий раз заблокували фінансування, незважаючи на те, що держава виділила 50 млн грн на фінансування каналу в 2020 році.

    Відповідне відеозвернення щодо ситуації, яка склалася, опублікував журналіст Айдер Муждабаєв.



    Майже шість років тому кримськотатарські телеканали ATR і Lâle, радіостанції Meydan і «Лідер», що входять до складу медіахолдингу ATR, перестали вести мовлення в Криму через відсутність російської ліцензії.

    ATR відновив мовлення 17 червня 2015 року з Києва. Перший кримськотатарський телеканал став доступний через супутник на всій території України, включаючи окупований Крим.

    Пізніше дитячий телеканал Lâle і радіо Meydan також відновили мовлення з Києва.

    Сьогодні, незважаючи на вимушений переїзд з окупованого Криму, ATR, Lâle і MeydanFM продовжують роботу з Києва.

    Коментарі ()
    1000 символів залишилось
    НАЙПОПУЛЯРНІШЕ