Над «російським McDonald's» постібалися власники ритуального бюро
Похоронна контора реєструє торгову марку, схожу на нову вивіску відомої фастфуд-мережі
Російське ритуальне бюро «Ритуал.рус» подало до Роспатенту заявку на реєстрацію свого нового бренду. Про це повідомляє видання МК.
Федеральна служба з інтелектуальної власності (Роспатент) отримала документи, у яких вказана торгова марка «Грустно – и точка» («Сумно – і крапка»). Ця торгова марка пародіює нову вивіску колишньої мережі ресторанів швидкого харчування McDonald's, «Вкусно – и точка».
Під новим брендом «Ритуал.рус» планує виробляти та реалізовувати труни та фурнітуру для них, надгробні плити та пам'ятники, арматуру, а також буде надавати похоронні послуги.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що російські власники McDonald's перейменували мережу на «Вкусно – и точка» і запустили перші 15 ресторанів у Москві та Підмосков'ї.
Про рішення залишити російський ринок на тлі вторгнення Росії в Україну компанія McDonald's повідомила 16 травня. Після виходу McDonald's з російського ринку його активи викупив бізнесмен Олександр Говор.
Читайте також:
Коментарі — 0