В Україні запустили соціальні ролики про причини загибелі у ДТП
Соціальні відео-ролики проекту «Стривай» поширюватимуться у кінотеатрах, на телебаченні та інтернет-ресурсах
Громадські активісти організації Traffic Challenge запустили національну інформаційно-освітню кампанію «Стривай!». Інформаційним партнером кампанії є «Главком».
Зокрема, це 5 анімаційних соціальних роликів про найпоширеніші причини загибелі людей у ДТП.
За сюжетом роликів «бог», якого озвучив фронтмен гурту Dzidzio Михайло Хома, закликає водіїв та пасажирів не робити дурні: не перевищувати швидкість, не сідати за кермо у стані алкогольного сп’яніння, використовувати паски безпеки, автокрісла для дітей, одягати шоломи мотоциклістами.
«80% мотоциклістів гинуть від травми голови. Кожна людина, яка їде на двоколісному транспортному засобі і не вдягла шолом, наражає себе на велику небезпеку», – зауважила голова ГО Traffic Challenge Ольга Дробишева.
Інформаційно-освітня кампанія «Стривай!» запускається на підтримку безкоштовної освітньої платформи з безпеки дорожнього руху FRoSH (First Road Safety HUB – перший онлайн тренінговий центр з безпеки дорожнього руху).
На цій платформі, яка є безкоштовною, до кінця 2018 року буде розміщено 50 відео-уроків про особливості БДР на різноманітні теми - все, що варто знати про те, з чого складається безпека кожного типу учасників дорожнього руху, про кращі світові напрацювання, статистику та методики боротьби зі смертністю та травматизмом на дорозі, про лайфхаки та сучасні тренди безпеки дорожнього руху.
Соціальні відео-ролики проекту «Стривай» поширюватимуться у кінотеатрах, на телебаченні та інтернет-ресурсах, а також в мережі АЗК WOG.
Зазначимо, що на платформі FRoSH патрульні поліцейські з різних областей України вже проводять безкоштовні тренінги про безпеку усіх учасників дорожнього руху. «Такі ініціативи є дуже важливими. - Наголосив Олексій Білошицький, перший заступник начальника Департаменту патрульної поліції України. - Одна справа – змінювати законодавство, змінювати щось, що покращить ситуацію у нормативному плані. Але дуже важливою є саме свідомість людей, принцип правової свідомості та правової культури, який постійно має підвищуватися, щоб самі водії, пішоходи, учасники дорожнього руху розуміли важливість дотримання правил поведінки на дорозі».
Білошицький також розказав про статистику ДТП: «За 5 місяців 2018 року у нас трапилось понад 57 тис. ДТП, в яких 988 людей загинуло, а зазнали травм 1046 людей. У 2017 році за той самий період було понад 63 тис. ДТП».
Освітній проект ГО Traffic Challenge «Стривай» реалізується за підтримки уряду Канади в рамках проекту PTAP. Катерина Каймашнікова, координатор інноваційного фонду взаємодії поліції з громадою проекту підтримки підготовки поліцейських, розповіла, що завдяки проекту вдалося вже підтримати більше 35 проектів, спрямованих на взаємодію поліції і громади по всій Україні.
Європейський тренд — підтримка соціальним бізнесом громадських ініціатив — приживається і в Україні. Зокрема освітню кампанію «Стривай» підтримала компанія Winner Group і Total.
Коментарі — 0