рус

    Натисніть «Подобається», щоб читати
    Glavcom.ua в Facebook

    Я вже читаю Glavcom в Facebook

    Столична влада розповіла, як треба вирішувати проблему з безпекою велосипедистів

    • Розсилка
    Столична влада розповіла, як треба вирішувати проблему з безпекою велосипедистів

    Створення безпечних умов проживання у Києві – це одне з головних завдань міської влади, над вирішенням якого вона працює протягом останніх кількох років.

    За каденції мера Віталія Кличка у столиці встановлено близько 4 тисяч камер відеонагляду, ще 2 тисячі – планується встановити до кінця поточного року. Про це заявив перший заступник голови КМДА Геннадій Пліс, повідомляє «Главком».

    «Ми системно вирішуємо питання міської безпеки, у тому числі для велосипедистів. Поступово розбудовуємо велоінфраструктуру – у Києві прокладено веломаршрут з лівого на правий берег міста; передбачено облаштування велодоріжки під час будівництва Великої окружної дороги. Разом з тим, контроль за дотриманням правил дорожнього руху покладений на поліцію, саме правоохоронці повинні забезпечити можливість киян безперешкодно та безпечно їздити велосипедними доріжками та автошляхами. І міська влада допомагає поліції ефективніше виконувати їхні функції, реалізовуючи програму «Безпечна столиця», – сказав Геннадій Пліс.

    Він додав, що за кошти Програми встановлюються смарт-камери відеонагляду на території міста, які допомагають правоохоронцям швидше розкривати злочини, встановлювати деталі ДТП тощо. Однак прогалини у законодавстві щодо використання матеріалів, записаних на камери, не дають можливості повною мірою використовувати їхній потенціал. Дуже сподіваємося, що вже у жовтні Верховна Рада прийме в другому читанні законопроекти, які дозволять використання фото та відеофіксації порушень правил дорожнього руху, що сприятиме різкому підвищенню відповідальності за скоєні порушення.

    «На жаль, є сумна статистика транспортних пригод за участю велосипедистів. Серед причин – і нехтування правилами дорожнього руху як автомобілістами, так і власне велолюбителями. Відсутня елементарна повага до велосипедиста як повноцінного учасника дорожнього руху. Відкриваючі нові велоінфраструктурні об’єкти, будуючи доріжки, ми намагаємося привернути увагу автомобілістів до факту, що у Києві, як і в багатьох європейських містах, велосипед набирає все більшої популярності, велосипедистів на дорогах стає більше. Враховуючи цю тенденцію, ми й надалі працюватимемо над розвитком велосипедної інфраструктури та  підвищуватиме загальну безпеку в столиці», – підсумував Геннадій Пліс та додав, що наразі міська влада разом із асоціацією велосипедистів розробила «Концепцію розвитку велосипедної інфраструктури в м. Києві».

    У столиці запрацював Центр організації та безпеки руху м. Києва на базі КП «Київдорсервіс». Основними функціями Центру серед іншого є:
    • оперативне керування дорожнім трафіком: «зелені хвилі», «розумні світлофори», «безпечна магістраль»;
    • контроль за в’їздом великогабаритних транспортних засобів до міста та його центральної частини;
    • впровадження зон обмеження швидкості руху;
    • проектування дорожньої розмітки згідно сучасних підходів;
    • фотофіксація порушень правил дорожнього руху тощо.

    Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

    НАЙПОПУЛЯРНІШЕ

    Про використання cookies: Продовжуючи переглядати glavcom.ua ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом і погоджуєтеся на використання файлів cookies Згоден   Про файли cookies