Столична влада розповіла, як треба вирішувати проблему з безпекою велосипедистів

Столична влада розповіла, як треба вирішувати проблему з безпекою велосипедистів

Створення безпечних умов проживання у Києві – це одне з головних завдань міської влади, над вирішенням якого вона працює протягом останніх кількох років.

За каденції мера Віталія Кличка у столиці встановлено близько 4 тисяч камер відеонагляду, ще 2 тисячі – планується встановити до кінця поточного року. Про це заявив перший заступник голови КМДА Геннадій Пліс, повідомляє «Главком».

«Ми системно вирішуємо питання міської безпеки, у тому числі для велосипедистів. Поступово розбудовуємо велоінфраструктуру – у Києві прокладено веломаршрут з лівого на правий берег міста; передбачено облаштування велодоріжки під час будівництва Великої окружної дороги. Разом з тим, контроль за дотриманням правил дорожнього руху покладений на поліцію, саме правоохоронці повинні забезпечити можливість киян безперешкодно та безпечно їздити велосипедними доріжками та автошляхами. І міська влада допомагає поліції ефективніше виконувати їхні функції, реалізовуючи програму «Безпечна столиця», – сказав Геннадій Пліс.

Він додав, що за кошти Програми встановлюються смарт-камери відеонагляду на території міста, які допомагають правоохоронцям швидше розкривати злочини, встановлювати деталі ДТП тощо. Однак прогалини у законодавстві щодо використання матеріалів, записаних на камери, не дають можливості повною мірою використовувати їхній потенціал. Дуже сподіваємося, що вже у жовтні Верховна Рада прийме в другому читанні законопроекти, які дозволять використання фото та відеофіксації порушень правил дорожнього руху, що сприятиме різкому підвищенню відповідальності за скоєні порушення.

«На жаль, є сумна статистика транспортних пригод за участю велосипедистів. Серед причин – і нехтування правилами дорожнього руху як автомобілістами, так і власне велолюбителями. Відсутня елементарна повага до велосипедиста як повноцінного учасника дорожнього руху. Відкриваючі нові велоінфраструктурні об’єкти, будуючи доріжки, ми намагаємося привернути увагу автомобілістів до факту, що у Києві, як і в багатьох європейських містах, велосипед набирає все більшої популярності, велосипедистів на дорогах стає більше. Враховуючи цю тенденцію, ми й надалі працюватимемо над розвитком велосипедної інфраструктури та  підвищуватиме загальну безпеку в столиці», – підсумував Геннадій Пліс та додав, що наразі міська влада разом із асоціацією велосипедистів розробила «Концепцію розвитку велосипедної інфраструктури в м. Києві».

У столиці запрацював Центр організації та безпеки руху м. Києва на базі КП «Київдорсервіс». Основними функціями Центру серед іншого є:
  • оперативне керування дорожнім трафіком: «зелені хвилі», «розумні світлофори», «безпечна магістраль»;
  • контроль за в’їздом великогабаритних транспортних засобів до міста та його центральної частини;
  • впровадження зон обмеження швидкості руху;
  • проектування дорожньої розмітки згідно сучасних підходів;
  • фотофіксація порушень правил дорожнього руху тощо.

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів
Дата публікації новини: