Британія починає розслідування щодо «індивідуальних цін» на товари онлайн
Персональні дані покупців можуть використовуватися для встановлення індивідуальних цін
Британія починає розслідування про можливий обман споживачів. Основою для розслідування стали побоювання, що за допомогою технологій, у тому числі, штучного інтелекту і ботів, персональні дані покупців використовуються для встановлення індивідуальних цін. Про це повідомляє The Guardian.
«Важливо розуміти, як досягнення в області технологій впливають на споживачів. Треба знати, як краще всього захистити людей від обману», - заявив виконавчий директор Competition and Markets Authority (CMA) Андреа Косчеллі.
Згідно з дослідженням органу контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції, на основі інформації, зібраної про людину, можуть формуватися «персоналізовані» ціни на шкоду іншим покупцям. Для цього може використовуватися така інформація, як історія поїздок або геолокація, дата народження або сімейний стан.
Експерти також вивчать таке явище, як «динамічне ціноутворення», коли ціни на онлайн-послуги встановлюються залежно від попиту і коливаються залежно від часу доби або доступності.
Коментарі — 0