Google припиняє безкоштовний доступ до платних видань
Видавництва більше не зобов'язані надавати щонайменше три вільні публікації на день через Google Search і Google News
Пошуковий сервіс Google цього тижня відмовиться від використання функції First Click Free, яка давала безкоштовний доступ до платного контенту видань, які розповсюджуються за передплатою.
Про це йдеться в офіційному повідомленні Google.
«З поточного тижня перший клік перестає бути безкоштовним, тобто видавництва більше не зобов'язані надавати щонайменше три вільні публікації на день через Google Search і Google News до того, як користувача запросять оплатити матеріали видання», - йдеться в повідомленні.
Наголошується, що First Click Free замінить функція Flexible Sampling, яка має залучити читачів до платного контенту. Flexible Sampling дає можливість виданню самостійно визначати кількість статей, які користувачі можуть отримувати безкоштовно.
«У довгостроковій перспективі ми створюємо набір продуктів і послуг, які повинні допомогти видавцям новин охопити нову аудиторію, оформити передплату та в підсумку збільшити доходи видання», - заявили в Google.
Нагадаємо, за результами дослідження Google, понад половину - 66% - українців регулярно користуються інтернетом для особистих цілей.
Раніше повідомлялося, що компанії Apple, Google і Microsoft очолили рейтинг найдорожчих брендів світу в 2017 році.
Коментарі — 0