МАУ знову потрапила у скандал, цього разу через рейс з Китаю
Близько 20 пасажирів не змогли вчасно відлетіти із Пекіна
Авіакомпанія, за твердженням пасажирів, надіслала менший літак, ніж передбачалося
Близько 20 пасажирів не змогли вчасно відлетіти з Пекіна рейсом МАУ, бо, як виявилося, авіакомпанія надіслала для його виконання менший літак, ніж передбачалося раніше. Про це повідомив один з пасажирів цього рейсу, фінансовий аналітик Сергій Фурса.
«Fly UIA ви досягли дна. Неможливо відлетіти з Китаю, бо ви перепродали 20 квитків. І тепер українців тупо не пускають на рейс, навіть якщо ви зареєстровані. До речі … китайців пускають … Тут в аеропорту вавилонське стовпотворіння і колапс», - написав він у Facebook. Пізніше він додав, що мало місце саме надсилання на рейс меншого літака.
Представництво авіакомпанії у коментарях до посту порадило пасажирам цього рейсу звернутися до її представника в Пекіні для вирішення ситуації, що склалася. На це Фурса заявив, що цей представник не відреагував належним чином.
«Ми звернулися [але наше звернення не взяли до уваги]. Нам без нашого відома скасували квиток, вже зачекінений квиток, а тепер навіть не обіцяють готель і компенсацію. І вашого представника тут немає, та й альтернативи такі нам не потрібні. Ви порушили всі правила, скасувавши проти нашої волі наш квиток», - розповів Фурса деталі розвитку ситуації.
Інша пасажирка рейсу, економіст представництва Світового банку в Україні Анастасія Головач повідомила, що авіакомпанія перереєстровала квитки без згоди пасажирів і без повідомлення.
«Причому відмінили квитки лише українців, серед яких є навіть вагітні жінки і пасажири, які подорожують транзитом. Ми зв'язалися з компанією, нам навіть не запропонували готель. Можете не сумніватись - це дійде до суду і отримає найширшого розголосу», - написала вона у Facebook.
Через годину МАУ все ж таки вирішила ситуацію, про що повідомив Фурса.
«МАУ – можете, якщо захочете. Летимо додому, якщо цей літак заправлять і він таки злетить», - відзначив він у соцмережі.
Вранці у неділю аналітик уточнив у коментарях до свого початкового посту, що він вже в Києві.
12 січня Фурса уточнив, що він разом з товаришами прибув до аеропорту Пекіна близько опівночі, хоче відправлення його рейсу було заплановане на 3.30. Вони відстояли годинну чергу на здачу багажу, після чого виявилося, що їх квитки була анульовані. За його словами, авіакомпанія вирішила, що ці пасажири вилетять з України об 11 годині ранку до Франкфурта. Водночас про відміну білетів повідомлено не було, підкреслив аналітик.
Фурса впевнений, що авіакомпанія заздалегідь знала про те, що якась кількість пасажирів не зможе потрапити на рейс, бо за 10 годин до самого рейсу відправила менший літак до Китаю.
«[МАУ] знали про це годин за 10 до рейсу як мінімум, в той момент коли менша модель вилетіла з Києва. Що робить МАУ? Компанія просто викреслює на свій розсуд пасажирів з рейсу, ставлячи їх перед фактом. При цьому вибирає українців, розуміючи, що тим захистити свої права буде важче. Вона не пропонує компенсації, як і не селить в готелі. Просто викреслює. Кидає свого клієнта. По-чому, тому що користується своїм все ще монопольним становищем», - відзначив Фурса.
Нагадаємо, МАУ має намір розширити маршрутну сітку польотів до Китаю. Зокрема, рейси буду запроваджені і на острів Хайнань, також розглядаються інші напрямки.
Коментарі — 0