Оприлюднено рейтинг лідерів чорного піару та замовності перед виборами

Оприлюднено рейтинг лідерів чорного піару та замовності перед виборами

За даними аналізу, «1+1» «посилено намагається дискредитувати Петра Порошенка»

Телеканал «1+1» серед загальнонаціональних електронних ЗМІ є лідером у поширенні маніпулятивних матеріалів.

 Про це повідомила громадська організація «Детектор медіа» за результатами свого моніторингу.

За даними аналізу, «1+1» «посилено намагається дискредитувати Петра Порошенка».

«Чорний піар тут трапляється як у новинах, так і в програмах «розслідувань» «Гроші» та «Українські сенсації», де компромат зазвичай не підтверджують доказами та не балансують іншою стороною», – ідеться в повідомленні.

«З-поміж інформаційних каналів нищівною незбалансованою критикою та чорним піаром проти конкурентів Петра Порошенка вирізняється «Прямий канал». Тут чорний піар зосереджений в авторських ток-шоу. В них незбалансований склад гостей, ведучі дають критичні оцінки опонентам Порошенка тощо», – вказують аналітики.

За результатами цього ж моніторингу «Детектор медіа» вказує, що Петро Порошенко і Юлія Тимошенко лідирують за кількістю згадок у новинах загальнонаціональних телеканалів, а також за кількістю матеріалів з ознаками замовності.

Громадська організація «Детектор медіа» оприлюднила свої висновки після аналізу новин телеканалів «Україна», «Інтер», «1+1», ICTV, СТБ, 5 канал, «UA: Перший» і «112 Україна» в період із 1 лютого до 15 березня.

Перший тур президентських виборів в Україні відбудеться 31 березня.

Як повідомлялося,  Порошенко судитиметься із телеканалом «1+1».  «Я твердо переконаний, що червона лінія перейдена», - зазначив президент.

Олексій Кошель: Вісім кандидатів у своїх програмах не згадують про повернення окупованих територій

  До вашої уваги: 
Детальніше про президентські вибори читайте тут

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів
Дата публікації новини: