Соцмережа Facebook випустила власний друкований журнал Grow
Видання виходитиме раз у три місяці й буде присвячене бізнес-тематиці
Соціальна мережа Facebook почала видавати власний друкований журнал Grow.
Про це повідомляє видання FIPP.
Зазначається, що видання виходитиме раз у три місяці й буде присвячене бізнес-тематиці. На першій обкладинці журналу розмістили фото креативного директора бренду одягу Nylon Оскара Олссона.
За словами журналіста Піта ван Нікерка, журнал можна почитати в залах очікування для пасажирів бізнес-класу аеропорту «Хітроу» та ще в кількох «ексклюзивних» локаціях Лондона.
Зауважимо, що існує цифрова версія журналу.
Нагадаємо, розробник соцмережі Facebook Марк Цукерберг під час конференції F8 анонсував створення додатку для знайомств Dating.
Коментарі — 0