У Приватбанку стверджують, що відновили роботу онлайн-ресурсу

У Приватбанку стверджують, що відновили роботу онлайн-ресурсу
Приват24 в мобільному телефоні

Приват24 працює в звичному режимі, запевнили у прес-службі банку

Збій в базі даних користувачів Приватбанку ліквідовано, безпека рахунків клієнтів банку внаслідок інциденту не постраждала.

Про це повідомили у прес-службі Приватбанку.

«Приват24 працює в звичному режимі. До речі, випадок переадресації СМС-повідомлень жодним чином не вплинув на безпеку рахунків у Приват24», – повідомили у прес-службі.

Нагадаємо, у Приватбанку сьогодні стався збій в базі даних користувачів, через що на мобільні телефони клієнтів перестали приходити коди верифікації, необхідні для підтвердження оплати онлайн-покупок.

Нагадаємо, 6 червня у Приватбанку попередили про збої в роботі терміналів і банкоматів. Як повідомила тоді прес-служба банку, в зв'язку з проведенням поточних регламентних робіт можливі технічні збої, які найближчим часом буде ліквідовано IT-службою банку.

Нагадаємо, наприкінці травня прокуратура провела обшуки у квартирах екс-працівників Приватбанку через 267 млрд кредитів для «своїх».

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів

Читайте також

Дата публікації новини: