У Тунісі залишаються покинуті напризволяще туристи
Туристичний оператор відмовляється оплачувати житло застряглим туристам
Група українських туристів, які постраждали внаслідок затримок рейсів з Тунісу, станом на ранок суботи не мають ніякої інформації щодо можливих строків вильоту з країни перебування. Про це повідомила одна туристок Оксана Паньків на своїй сторінці у Facebook.
За її словами, рейс на 7:45 суботи було перенесено на невизначений час без забезпечення потерпілих житлом та надання інформації щодо терміну повернення додому. При цьому туристичний оператор «Оазис», який організовував поїздку, відмовляється оплачувати туристам житло, мотивуючи це тим, що затримка із вильотом сталася не через його провину.
«Оазис» не займається нашим питанням взагалі. Нам написали, якщо ми хочемо в номер, ми можемо собі його придбати самостійно!», - написала вона, додаючи, що зверталася до оператора, але ніякої реакції від нього не отримала.
Паньків повідомила, що станом на ранок суботи ніяких зрушень у питанні їх повернення додому немає.
Раніше стало відомо, що зранку до Києва з Тунісу повернулася частина українських туристів, що застрягли в аеропорту Монастір в Тунісі.
Нагадаємо, МЗС намагається повернути українських туристів з Тунісу.
Наразі вже вирішені організаційні питання, що стосуються вильоту в Україну літака з туристами, які застрягли в аеропорту Монастір в Тунісі.
За словами пасажирів, авіакомпанія Bravo Airways і туроператор Oasis Travel не виконують своїх зобов'язань щодо повернення громадян додому.
Міністр інфраструктури Володимир Омелян, коментуючи ситуацію із затримкою українських туристів у Тунісі, заявив, що Міністерство економічного розвитку буде скасовувати ліцензії тих туроператорів, які не виконують свої зобов’язання.
Раніше також повідомлялося, що в аеропорту «Київ» не могли вилетіти до Туреччини близько 70 туристів, які придбали путівки у туроператора Join Up.
У квітні з Єгипту було організовано чотири рейси для українських туристів, які не могли вилетіти з Шарм-ель-Шейху до України.
Коментарі — 0