У країні є ряд сил, які не зацікавлені у відновленні роботи Миколаївського аеропорту – Савченко
Вартість реконструкції Миколаївського аеропорту складає 150 млн грн
Голова Миколаївської облдержадміністрації Олексій Савченко заявляє, що до середини літа 2018 року планується отримання дозвільної документації на початок роботи Міжнародного аеропорту м. Миколаїв. Однак при цьому в регіоні і в країні є ряд сил, які зацікавлені в тому, щоб аеропорт не працював. Про це він розповів в інтерв'ю виданню LB.UA.
Савченко роз'яснив фінансову складову реконструкції аеропорту, загальна вартість якої, за його словами, склала близько 150 млн грн.
«Деякі компанії готові були давати гроші. Загальна сума інвестицій від таких компаній склала близько п'яти мільйонів гривень. Але це не те, на що ми розраховували. ... Я намагався отримати якусь пільгу на кредитування. Розмовляв на цю тему в Кабміні. Але це неможливо. Потрібен окремий законопроект, на таке ніхто б не пішов», - зазначив Савченко.
Він також пояснив, що фінансування відбувалося частково за рахунок перевиконання районних бюджетів. «На сьогоднішній день вдалося зібрати близько 130-133 мільйонів. З них близько 40 мільйонів залишаються на рахунках підприємства. З 90, які витрачені, близько 70 з чимось мільйонів гривень - це злітно-посадкова смуга. Решта - поточні витрати на техніку, паркани і т.д. ...Загальна програма на 2017 рік була 150 мільйонів», - повідомив голова ОДА.
За його словами, 24 млн грн субвенції міського бюджету на аеропорт були направлені на будівництво смуги попереднім керівником Михайлом Галайко.
Савченко розповів і свою версію ситуації навколо двох компаній, одна з яких за фактом вела роботи в аеропорту, а друга - виграла тендер. За його словами, компанія «Жилпромстрой-8» підписала договір ще з Галайко. Коли в грудні 2017 року Галайко був затриманий на хабарі в кабінеті Савченко, готовність терміналу становила 80-90%. При цьому згідно із законом все ж потрібно було провести тендер, який виграла київська «ЄІС».
«Не підписувати договір з київською компанією підстав на той момент не було. Потрібно було підписувати. Я звернувся в аудитслужбу, в прокуратуру, поліцію, в СБУ, НАБУ. Вони теж вивчили це питання. І прислали рекомендаційний лист про те, що потрібно розривати договір з «ЄІС». КРУ нам дали для цього підстави... Владислав був на всіх нарадах. Ми обговорювали це, проговорювали. ... об'єднавши зусилля, прийняли таке рішення. Написали в НАБУ про те, що розірвали договір», - розповів Савченко.
Він додав, що шкоди бюджету побудований термінал не приніс, оскільки платежів область не здійснювала.
«Все, що відбувалося в період роботи Владислава Волошина, відповідає букві закону. І я готовий нести відповідальність за кожне своє слово... Все те, що було за період пана Галайко і Карпіна, я навіть ні на секунду не хочу коментувати, говорити і відповідати. Там є кримінальні справи, і нехай правоохоронні органи розбираються», - зазначив він.
Він також прокоментував слова заступника директора аеропорту Аліни Коротич про тиск на Волошина на підписання актів. «Це - брехуха або людина, яка не розбирається в питанні. Чому? Тому що ніяких актів в аеропорту не було і немає. Акти знаходяться на державній експертизі. І листування, викладене в інтернеті з якимись видами робіт - що це, мовляв, акти - не відповідає дійсності», - заявив губернатор.
«Є звернення представника компанії «Жилпромстрой-8» до Владислава в рамках експертизи актів. Тому що сьогодні компанія стоїть перед фактом і необхідністю подавати до суду. Треба зрозуміти, що з роботами - все підвисло в повітрі. Всі, хто знають юридичну сторону цього питання, розуміють, що ми діяли і діємо відповідно до закону. Пан Карпін, який виклав переписку разом з Галайко, займалися будівництвом в аеропорту», - підкреслив Савченко.
За його словами, Галайко і Карпін при цьому діють не самостійно. Однак не став називати прізвища, зазначивши лише, що мова йде про політичні сили.
Коментарі — 0