Зростання залізничних тарифів? Федерація роботодавців транспорту оцінила ініціативу «Укрзалізниці»

Зростання залізничних тарифів? Федерація роботодавців транспорту оцінила ініціативу «Укрзалізниці»
Федерація роботодавців: «У нинішній ситуації підвищення тарифів виглядає справді дивним, і посилання на ефект війни не завжди доречні
фото: glavcom.ua

Рік тому, у липні, компанія вже підвищувала тарифи на 70%

Ініціатива «Укрзалізниці» підвищити на 20% тарифи на залізничні перевезення зараз виглядає вкрай дивною – адже недавно їх підвищили на 70%, і відтоді справи в промисловості та в аграріїв кращими не стали. Тому чергове підвищення завдасть значного удару по українській економіці. Про це заявив генеральний директор Федерації роботодавців транспорту (ФРТУ) Володимир Гусак.

«У нинішній ситуації підвищення тарифів виглядає справді дивним, і посилання на ефект війни не завжди доречні. Ми мали підвищення тарифів на вантажні залізничні перевезення з липня минулого року на 70%. Це було дуже велике підвищення, і відтоді економічна ситуація не змінилася. Тому в цій ситуації наміри підвищення тарифів Укрзалізниці виглядають дещо дивними», – зауважив Гусак.

Він пояснив: з часу останнього великого підвищення тарифів стан «Укрзалізниці» суттєво не погіршився. Водночас, через війну стан української економіки не покращився – більшість підприємств працюють на знижених об'ємах через блокаду портів та значне подорожчання логістики. Подальше підвищення тарифів може призвести до зупинки цих підприємств, а саме вони сплачують податки та, по суті, фінансують сектор оборони України.

«У зв’язку з нинішньою блокадою українських портів, питома вага експорту української залізниці збільшиться. Відповідно, зросте і питома вага залізничних тарифів у собівартості української продукції. Чергове підвищення може завдати чергового удару по українській економіці та безпеці нашої країни. Зараз немає підстав для підвищення тарифів на залізничні вантажні перевезення», – резюмував Гусак.

Нагадаємо, днями стало відомо про намір «Укрзалізниці» переглянути тарифи на вантажні перевезення та збільшити їх на 20%. Рік тому, у липні, компанія вже підвищувала тарифи на 70% – це призвело до зростання собівартості української продукції.

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів

Читайте також

Данило Гетманцев: «Незначне послаблення курсу гривні підтримало б експортерів та надходження від імпорту»
Данило Гетманцев: Незначне послаблення гривні – зараз не катастрофа інтерв'ю
Ключове питання у випадку розблокування торгівельного судноплавства буде пов’язане з механізмами страхування та відповідними гарантіями
Тимчасовий морський коридор цілком може використовуватися для руху всіх кораблів – експерт
На початку 2023 року Зеленський підписав закон про заборону перебування грального бізнесу на спрощеній системі оподаткування
Зеленський підписав закон про оподаткування на доходи онлайн-казино
«Енергоатом» недофінансовує пільгові тарифи на електроенергію для населення – радник Шмигаля
«Енергоатом» недофінансовує пільгові тарифи на електроенергію для населення – радник Шмигаля
Резніков підкреслив, що фактично армію забезпечують громадяни України, бо працюють і сплачують податки
Скільки коштує один день війни? Резніков назвав суму
З 18 вересня на клієнтів фінустанови чекають нові правила
Нові функції та терміни фінансової звітності: Приватбанк анонсував зміни для клієнтів
Феміда наголосила: позивач не позбавлений можливості обрати інший тарифний план або ж взагалі відмовитися від послуг Vodafone
Українець судився з Vodafone, який закрив привабливі тарифні плани. Феміда поставила крапку
Компанія Fractal Shipping  відмовилась перевозити нафту росіян
Росія втратила головного партнера по «сірих» перевезеннях нафти
Через недостатність тарифу компанія у 2019-2022 роки зазнала понад 49 млрд грн тарифних збитків
«Укренерго» закликає НКРЕКП встановити бездефіцитний тариф на передачу, щоб не накопичувати нові борги
Дата публікації новини: