Американські вчені виявили новий природний антибіотик

Вчені

Клінічні дослідження антибіотику можуть початися через три роки

Вчені американського університету Rutgers виявили новий природний антибіотик, здатний боротися з бактеріями, які виявляються нечутливими до існуючих ліків. Антибіотик виявили в пробі грунту, взятої в Італії.

Про це повідомляє Rfi.

«Новий антибіотик проводиться мікробом, який отримав назву «псевдорідіміцін» (PUM). Він здатний знищувати широкий спектр бактерій, велика кількість яких резистентні стосовно вже існуючим на ринку ліків», - зазначає видання.

Псевдорідіміцін нейтралізує полімеразу, фермент, необхідний практично для всіх функцій будь-якого організму. Проте, механізм його дій відмінний від класу антибіотиків, спрямованих на той же фермент. Таким чином, ймовірність появи резистентності до ліків у випадку PUM приблизно в 10 разів менше.

У лабораторних умовах новий антибіотик знищив близько двадцяти видів бактерій. Зокрема, лабораторні досліди показали, що за допомогою нового антибіотика вдалося вилікувати скарлатину у мишей. Особливо високі показники були зареєстровані відносно стрептококів і стафілококів.

Клінічні дослідження можуть початися через три роки. У разі позитивного висновку новий антибіотик з'явиться в аптеках через 10 років.

Нагадаємо, нещодавно вчені оприлюднили «приголомшливі результати» лікування одного з видів раку.