Натисніть «Подобається», щоб читати
    Glavcom.ua в Facebook

Я вже читаю Glavcom в Facebook

Кривавий Супермісяць: опубліковані вражаючі фото рідкісного космічного явища

• Розсилка
    <p>Затемнення блакитного кривавого&nbsp;Супермісяця</p> - Кривавий Супермісяць: опубліковані вражаючі фото рідкісного космічного явища

Затемнення блакитного кривавого Супермісяця

Фото: Reuters

31 січня жителі Землі спостерігали рідкісний повний місяць, названий головним супермісяцем 2018 року. В цей день збіглися три астрономічних явища - місячне затемнення, супермісяць і блакитний Місяць.

Агентство Reuters опублікувало фото надзвичайно рідкісного астрономічного явища.

Останній раз подібне траплялося 30 грудня 1982 року для східної півкулі і 31 березня 1866 року для Західної.

Повне місячне затемнення змогли побачити лише мешканці центральної і західної частини Північної Америки.

Під час повного місячного затемнення Місяць опиняється в тіні Землі. Блакитним Місяцем називається другий повний місяць, який припадає на один календарний місяць.

Так званий «супермісяць» жителі Землі спостерігали у ніч на 2 січня. Таке астрономічне явище виникає, коли повний місяць збігається з проходом природного супутника планети через найближчу до Землі точку орбіти.

Раніше повідомлялося, що вчені НАСА розгадали таємницю антарктичних льодів.

Коментарі ()