Магда: «Шароварщина» в іміджі країни – стратегія несмаку
За час незалежності Україна не сформувала чіткої політики інформування світової спільноти про свої здобутки, історичну спадщину, культуру, соціальні реформи - заявив Магда
Україна протягом незалежності не змогла сформувати свій власний імідж. Часто вдаються до «шароварщини». Це хибна стратегія і демонстрація несмаку. Про це розповів виконавчий директор Інституту світової політики, співавтор книги «Ігри відображень: якою бачить Україну світ» Євген Магда під час прес-конферецнії в прес-центрі Главком.
Вдаючись до «шароварщини» Україна демонструє свій несмак.
«Така стратегія – це використання радянської спадщини. Хор ім.. Верьовки, ансамбль ім.. Вірського існували за радянських часів, інтенсивно гастролювали , несли бачення своєрідної незалежності України. Україна мала атрибути своєї державності , включаючи МЗС з 1944 року, але все таки говорити про її реальне існування на карті світових інтересів не випадає, на мою думку, протягом тривалого часу», - говорить Магда.
Директор ІМП розмірковує, чому прагнення показати Україну через вишиванки, шаровари, сало, горілку є хибним. « Це прагнення йти шляхом найменшого опору. Не шукати можливостей для ефективного діалогу, а це є ставлення перед фактом: «ось ми є такі, і це дозволяє нам досить активно рухатися вперед, і ви повинні нас сприймати такими якими ми є». це хибний шлях», - продовжує Магда.
На його переконання, за час незалежності Україна не сформувала чіткої політики інформування світової спільноти про свої здобутки, історичну спадщину, культуру, соціальні реформи. «Нам потрібне агентство гарних новин. Сучасне завдання України – сформувати власне бачення свого місця у непростому конкурентному світі, визначити пріоритетні завдання зовнішньої політики та добитися їх втілення в життя», - резюмував директор Інституту світової політики.
Пропонуємо переглянути запис прес-конференції:
Придбати книгу Ігри відображень: якою бачить Україну світ» можна тут
Коментарі — 0