Опитування: російські туристи не задоволені ні цінами, ні сервісом у захопленому Криму
Найчастіша скарга – труднощі транспортного пересування по окупованому Криму
Найчастіше російські туристи в окупованому Криму скаржаться на високі ціни, якість послуг, транспорт і грубість таксистів. Про це повідомила начальник управління маркетингу та розвитку республіканського міністерства курортів і туризму РФ Ганна Нерозіна, пише РИА «Новости».
За її словами, Міністерство курортів проводило опитування туристів з червня по жовтень в двох транспортних вузлах республіки - порт «Крим» (Керч) і аеропорт «Сімферополь» - на виїзді після відпочинку. Всього опитано 3 тисячі людей: 1809 (60,3%) жінок і 1191 (39,7%) чоловіків.
«Гості найчастіше скаржаться, що ціни на продукти і житло завищені, при цьому очікування співвідношення ціни і якості відрізняються від наданих послуг. Дивно, але були скарги, що мало банкоматів. Найчастіша скарга - труднощі транспортного пересування Кримом», - уточнила Нерозіна.
Крім того, за її словами, відпочивальники скаржилися на стан пляжів, прибирання набережних, ціни на авіаперельоти і затримки рейсів. «Слова «нахабні» і «грубі» найчастіше застосовувалися до таксистів», - підкреслила Нерозіна.
Як повідомлялось, серед військовослужбовців ЗС РФ в анексованому Криму останнім часом спостерігається зростання невдоволення грошовим забезпеченням, яке обговорюється в приватних бесідах. Підвищене грошове забезпечення фактично отримують тільки ті російські військовослужбовці, які виїжджають у відрядження (як правило, на термін до трьох місяців) на територію «Л/ДНР» для участі в бойових діях проти України.
Коментарі — 0