«Ощадбанк» пояснив, чому не працюють його банкомати і платіжні термінали
Через проблеми у «Датагруп», компанії-партнері «Ощадбанку», деякі сервіси банку не працюють
«Ощадбанк» розповів, чому не працюють його банкомати і платіжні термінали
10 грудня із 17:30 недоступними для клієнтів «Ощадбанку» є деякі сервіси банку, а саме банкомати і платіжні термінали, а також контакт-центр. У державному банку причиною називають проблеми у компанії «Датагруп», яка є партнером «Ощадбанку».
Між тим у банку зазначають, що клієнти банку можуть і надалі вільно користуватися своїми платіжними картками в торговельних мережах та отримати готівку з карти «Ощадбанку» у будь-якому найближчому банкоматі іншого банку.
«Ощадбанк» та «Дата Груп» приносять Вам свої вибачення за незручності та гарантують відновлення повної працездатності всіх систем у найближчий час», ідеться в повідомленні, розміщеному на сайті банку.
Коментарі — 0