Петренко пояснив, чому багато співробітників Мін’юсту побігли працювати в апарат НАЗК
Працівники НАЗК через премії нараховували собі 200-250 тисяч грн зарплати
Міністр юстиції України Павло Петренко розповів, що після того як керівники НАЗК почали собі через премії нараховувати 200-250 тисяч зарплати, тоді багато співробітників Мін’юсту пішли працювати в апарат НАЗК.
Про це Петренко заявив в ефірі на телеканалі ZIK.
Міністр юстиції зазначив, що основний механізм, який закладений у законі і який НАЗК досі не запустило, – це механізм автоматичної перевірки е-декларацій з інших реєстрів.
Він наголосив, що Національне агентство з питань запобігання корупції є незалежним органом.
«З горем наполовину вони почали зараз перевіряти декларації, і то не дуже швидко і, м’яко кажучи, не дуже якісно», – заявив Петренко.
Міністр наголосив, що цей орган повинен давати результат.
«Коли ці люди, які почали працювати як керівники НАЗК, на початку цього року почали собі через премії нараховувати 200-250 тисяч зарплати, тоді багато співробітників Мін’юсту побігло туди працювати в апарат НАЗК, тому що зарплати були неспівмірні – 30-40 тисяч гривень», – заявив Петренко.
Таку ситуацію, коли працівники органу, який не виконує свої функції, не може запустити систему електронного декларування, який не виконує завдання щодо моніторингу, притягнення чиновників до відповідальності за неправдиві відомості у деклараціях, нараховують собі такі зарплати і премії, – міністр називає неприпустимою.
Коментуючи опубліковану адвокатом Шевчуком інформацію щодо доходів членів Громадської ради при НАЗК (від 400 тис грн до 700 тис грн на рік), гість програми зауважив, що, очевидно, не йдеться про кошти з бюджету, натомість це питання до міжнародних донорів.
Петренко також наголосив, що основний механізм, який закладений у законі і який НАЗК досі не запустило, це механізм автоматичної перевірки е-декларацій з інших реєстрів.
«Ця система створювалося не для того, щоб займатися вибірковими перевірками», – каже міністр юстиції.
Він зауважив, що в системі є мільйон декларацій, і серед них відразу визначити «кричущі» неможливо. Тому, окрім публічності, має діяти первинна автоматична перевірка.
Коментарі — 0