Плюс 40% продуктивності: у Microsoft розповіли про ефективність переходу на чотириденку

Плюс 40% продуктивності: у Microsoft розповіли про ефективність переходу на чотириденку

Програму під назвою Work Life Choice Challenge провели в серпні в Японії

Підрозділ компанії Microsoft у Японії повідомив про зростання продажів майже на 40% під час експерименту, коли персонал працював чотириденний тиждень, отримуючи повну зарплату.

Про результати повідомляє пресслужба компанії.

Офіси компанії були зачинені щоп’ятниці у серпні 2019 року, а штатним працівникам надавалися оплачувані спеціальні відпустки. 

Завдяки цьому продуктивність працівників зросла на 40%, якщо порівняти із серпнем 2018 року.

Під час експерименту персонал також мав скоротити час, який витрачає на зустрічі із клієнтами, до 30 хвилин. У деяких випадках зустрічі скасовували і заміняли на переговори онлайн у месенджерах.

Завдяки таким правилам компанія в серпні заощадила на електроенергії та інших ресурсах.

Про літній експеримент Microsoft Work Choice Challenge 2019 року схвально відгукнулися 92% опитаних співробітників компанії після його закінчення.

Технологічний гігант заявив, що планує провести експеримент Work Life Choice Challenge цієї зими, але не буде пропонувати ту саму спеціальну відпустку.

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів
Дата публікації новини: