Російські дезінформаційні кампанії кінець кінцем спрацюють проти самої РФ, - The Times
Редакція газети: Британську демократію атакували. Її потрібно краще захищати
«Тільки рідкісний дурень проголосує на підставі анонімного твіту. Незважаючи на це, коли Росія намагається вплинути на британську демократію і підірвати її за допомогою ботів і соціальних мереж, нам всім має бути не все одно», - йдеться в редакційній статті британської газети The Times.
Така стратегія, на думку видання, «фокусується не на тому, щоб вплинути на окремі голоси, а на тому, щоб заплямувати дискусію, «задавити» реальні голоси в потоці запального, расистського і різкого контенту». Мета стратегії - викликати недовіру і розбіжності, йдеться в статті.
В понеділок Тереза Мей атакувала Росію за спроби втрутитися в британську демократію, пише газета. «Ми знаємо, що ви робите», - сказала прем'єр-міністр Велико Британії. «Вона була права, але ми знаємо аж ніяк недостатньо про те, що вони зробили», - продовжує The Times. Під тиском з боку американських слідчих гіганти соцмереж повільно розповідають правду про те, якою мірою російські агенти використовували їх платформи для поширення суперечок і часто помилкових політичних установок під час останніх президентських виборів в США, відзначає видання.
«Володимир Путін повинен зрозуміти, що такі кампанії, які часто ведуться з «Агентства інтернет-досліджень» в Санкт-Петербурзі, в кінцевому підсумку потрібні лише для того, щоб заплямувати репутацію його країни, - йдеться в статті. - Поки він цього не зробить, є три напрямки для протистояння загрозі дезінформації». По-перше, користувачі повинні навчитися бути більш розсудливими, вважає газета. «Боти можуть бути на диво витонченими, а вже тим більше фейковий акаунти, які ведуться справжніми людьми, - пояснює редакція. - Як показали десятиліття реклами, нами всіма легше маніпулювати, ніж ми хотіли б думати».
«По-друге, необхідно законодавче врегулювання, - йдеться далі. - Британський виборчий закон архаїчний і не відповідає епосі інтернету». Так, немає конкретного закону, який би не допускав використання ботів в політичних кампаніях.
«Третій напрямок - це компанії, - вважає редакція. - Зростаючий потік дезінформації - загальна проблема, але в кінцевому підсумку це їхня відповідальність. Facebook, Twitter, Google та інші поділяють інституційний та комерційний жах перед тим, що їх розглядають швидше як видавців, ніж як платформи. Це накладає тягар відповідальності за контент, який вони розміщують. Вони повинні з цим змиритися і діяти».
«Наслідки дезінформації невловимі, - пише редакція на закінчення статті. - В результаті ми, можливо, ніколи не дізнаємося, які справжі наслідки здобула російська дезінформація як на наші вибори, так і на нашу політичну культуру в цілому. Однак нестерпно вже те, що ми повинні задаватися цим питанням. Британську демократію атакували. Її потрібно краще захищати».
Коментарі — 0