рус

    Натисніть «Подобається», щоб читати
    Glavcom.ua в Facebook

    Я вже читаю Glavcom в Facebook

    Стали відомі масштаби російської пропаганди в США

    • Розсилка
    Стали відомі масштаби російської пропаганди в США

    Під час президентської кампанії в США 2016 року потенційна група користувачів Facebook, яких могла охопити російська політична реклама, сягала 126 мільйонів

    Поширення в інтернеті політичної реклами, що походила з Росії, було значно більш масштабним, ніж вважалося донедавна. Про це свідчать дані американських інтернет-компаній, деякі з яких надані у розпорядження Конгресу США. Ці дані ввечері понеділка, 30 жовтня, оприлюднили американськими ЗМІ.

    Приміром, за інформацією інтернет-компанії Facebook, під час виборів президента США 2016 року потенційна група користувачів соцмережі, котрих могла зачепити поширена з РФ політична реклама, становила не менше 126 мільйонів. Наразі компанія не може сказати, скільки користувачів свідомо прочитали ці рекламні оголошення, а хто залишив їх непрочитаними. Статистика враховує і поширення повідомлень самими користувачами на власних приватних сторінках. Загалом з 2015 по 2017 рік замовлену російською компанією Internet Research Agency політичну рекламу напряму поширили 11,4 мільйона користувачам.

    Зміст поширених росіянами повідомлень містив насамперед матеріали для підбурювання американського суспільства, а також з метою посіяти ворожнечу між етнічними та соціальними групами американців. Ішлося зокрема про дискримінацію чорних у США або залякування зростанням потоку мігрантів-мусульман до країни.

    За останніми даними в Північній Америці Facebook має 236 мільйонів активних користувачів щомісяця. Під час президентських виборів 2016 року за Дональда Трампа проголосували 63 мільйони американців.

    Крім Facebook, платформами для поширення російської пропаганди стали й Google та Twitter. За оприлюдненими на офіційному блозі компанії Google даними, під час передвиборної кампанії 2016 року деякі користувачі інтернет-послугами Google вмикали рекламі оголошення за 4700 доларів. Ці рекламні повідомлення орієнтувалися не лише на певні групи користувачів. Платформою для поширення матеріалів політичного змісту став і відеосервіс YouTube. У компанії запевняють, що відповідні докази було виявлено під час «внутрішнього розслідування».

    Так само керівництво компанії Twitter повідомило про виявлення в цій соцмережі 2752 аккаунтів, що мали зв’язки з російською компанією Internet Research Agency. Згодом ці аккаути було заблоковано, наголосили в американській інтернет-компанії.

    Джерело: DW


    Коментарі ()
    1000 символів залишилось
    НАЙПОПУЛЯРНІШЕ

    Про використання cookies: Продовжуючи переглядати glavcom.ua ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом і погоджуєтеся на використання файлів cookies Згоден   Про файли cookies