Стало відомо, чому зламався потяг, через який люди їхали стоячи в «Інтерсіті»

Стало відомо, чому зламався потяг, через який люди їхали стоячи в «Інтерсіті»

На рейках лежав зайвий предмет

Швидкісний міжрегіональний електропоїзд ЕКр1-002 «Тарпан» не зміг вийти в рейс 13 серпня за маршрутом «Дарниця-Київ-Одеса» через пошкодження трансформатора. Про це повідомляє сайт Крюківського вагонобудівного заводу.

 «Фахівці Крюківського вагонобудівного заводу побували в Києві, в Українській залізничній швидкісній компанії. Спільно з колегами-залізничниками вони провели розслідування, щоб з'ясувати причини, які не дозволили швидкісному двосистемному міжрегіональному електропоїзду ЕКр1-002 «Тарпан» вийти в рейс 13 серпня за маршрутом «Дарниця-Київ-Одеса». Як повідомив технічний директор КВБЗ Максим Крамаренко, в поїзді пошкоджено трансформатор в результаті зовнішнього механічного втручання. Сталося потрапляння до нього стороннього предмета, деформація корпусу, як наслідок - витікання масла. Про це складено відповідний акт. Для продовження експлуатації необхідно провести  ремонт трансформатора», - йдеться в повідомленні.

Колектив заводу шкодує, про те, що 13 серпня пасажири змушені були зазнати незручностей, але провини підприємства в цьому немає.

У КВБЗ підкреслили, що на залізниці це вже не перший випадок пошкодження швидкісних електропоїздів Інтерсіті+ через те, що на рейках знаходяться сторонні предмети. Так, 29 липня цього року електропоїзд «Хюндай Ротем» зіткнувся з автомобілем, який господар залишив на рейках. До речі, Крюківський вагонобудівний завод на прохання УЗШК долучився до ремонту цього поїзда.

Нагадаємо, пасажири поїзда «Інтерсіті» маршруту Київ-Одеса були змушені їхати без місць, тобто стоячи, через відсутність декількох вагонів. Причина в тому, що у неділю, 13 серпня, за маршрутом Дарниця-Одеса  замість поїзда «Тарпан» № 764 виробництва Крюківського вагонобудівного заводу в дев'ятивагонній комплектації (607 місць) через його технічну несправність у рейс вирушив поїзд цього ж виробника на 408 місць.

 

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів
Дата публікації новини: