Стало відомо, скільки китайці витрачають під час найбільшого онлайн-розпродажу у світі
Станом на другу половину дня суботи Alibaba побила власний торішній рекорд продажів
Китайці витрачають мільярди доларів на інтернет-закупи в суботу, 11 листопада. У так званий «День самотніх» (Singles' Day) місцеві інтернет-компанії роздрібної торгівлі пропонують покупцям великі знижки. Китайський Singles' Day - найбільший онлайн-розпродаж світу, зазначає інформагенція dpa.
Чимало покупців заздалегідь зберегли переліки бажаних товарів у власних акаунтах на сайтах онлайн-крамниць. Люди почали масово робити замовлення, як тільки розпродаж стартував - опівночі за місцевим часом.
Станом на другу половину дня суботи Alibaba - найбільша в Китаї компанія з роздрібної онлайн-торгівлі - побила власний торішній рекорд продажів, отримавши замовлень на майже 19 мільярдів доларів. Найближчий конкурент Alibaba - JD.com - продав товарів на суму 16,8 мільярда доларів. Для порівняння: покупці у США торік витратили на онлайн-закупи 3,3 мільярда доларів під час онлайн-розпродажів у «Чорну п'ятницю» (Black Friday) та ще 3 мільярди доларів у «Кіберпонеділок» (Cyber Monday).
В Alibaba заявили, що сподіваються в майбутньому перетворити Singles' Day на міжнародний «фестиваль шопінгу». За даними компанії, її онлайн-платформами для шопінгу Taobao та Tmall користуються 500 мільйонів людей. Singles' Day започаткували китайські студенти у 1990-х роках. Свято мало стати альтернативою Дню Святого Валентина для людей, які не перебувають у романтичних стосунках.
Коментарі — 0