Столичний метрополітен звітує, що проблему із незаконною торгівлею вирішено
Начальник «Київського метрополітену» вважає, що роботу з упорядкування торгівлі проведено колосальну
Начальник КП «Київський метрополітен» Віктор Брагінський запевняє, що столична підземка вирішила проблему МАФів та торгівлі в зонах, що для цього не призначені.
Про це Брагінський заявив в інтерв’ю «Главкому.
«Одразу зазначу, що цю проблему (незаконної торгівлі, - «Главком») - вирішено. Ми провели серйозну і велику роботу з демонтажу об’єктів, які не відповідали встановленим нормам», - заявив він.
Очільник метрополітену нагадав, що в 2012 році Міністерство інфраструктури прийняло нові правила пожежної безпеки. Зі 100% МАФів, що перебували в метрополітені, а це близько 300 об’єктів, 63% їм не відповідали.
«Але закон зворотної сили не має, і укладені раніше договори діяли. Після закінчення їх терміну в 2015 році ми дали власникам МАФів можливість добровільно демонтувати свої об’єкти. Вони відмовились, і було розпочато роботу в правовому полі. На сьогодні, у нас залишилось лише вісім об’єктів, що не відповідають нормам пожежної безпеки. Закінчуються правові процедури. Робимо все, щоб до кінця року ці об’єкти також були демонтовані за рішеннями суду», - додав Брагінський.
За його словами, вищевказані об’єкти розташовані на станціях «Нивки», «Петрівка», «Оболонь», «Лук’янівська», «Шулявська» та «Дружби народів».
«До чого призводять порушення, ми всі, на жаль, побачили якраз на «Дружби народів». Там стояв МАФ, який не відповідав нормам пожежної безпеки, він був опечатаний співробітниками метрополітену і відключений від електроенергії. Та його власник всупереч всьому приніс акумулятор, підключив собі освітлення. В результаті сталося коротке замикання і пожежа. Тільки завдяки тому, що наші співробітники оперативно спрацювали й ліквідували загорання, не постраждали пасажири. У цілому, роботу з упорядкування торгівлі проведено колосальну», - зазначив топ-менеджер «Київського метрополітену», додавши, що власниками цих МАФів-порушників є приватні особи, ФОПи на кшталт «Петренко» чи «Сидоренко».
На зауваження «Главкома», що в метрополітені досі працює набагато більше МАФів, очільник столичної підземки відповів:
«Працюють ті, що відповідають нормам та мають діючі договори. Всі площі, які пропонуються містом для підприємців, в тому числі, в метро, та умови використання розміщені на порталі департаменту комунальної власності. Це відкрита інформація».
Також Брагінський запевняє, що частина пішохідних переходів перебуває на балансі метрополітену, частина - на балансі Автодору.
«Біля кожної станції метро є жовта лінія, нею обмежена наша територія. На ній МАФів, що не відповідають нормам, немає. Уже навіть жартують: «Як визначити балансову територію метрополітену? Там, де МАФи - то не метрополітен». Візьмемо приклад станції «Святошино». Одразу за нашою територією - вузький перехід із квітами, батарейками та іншим крамом. З «Контрактовою» та ж сама історія. На нашій балансовій території об’єктів-порушників немає. Однак ми ніяк не впливаємо на інших балансоутримувачів», - резюмував начальник метрополітену.
Нагадаємо, у столичному метрополітені поскаржились, що навіть нова ціна жетона не покриває собівартість поїздки.
Детальніше читайте в інтерв’ю: Віктор Брагінський: У нас найдешевший метрополітен у світі
Коментарі — 0