У Швеції з'явилося двокілометрове електрошосе для вантажівок
glavcom.ua
Електрошосе для вантажних автомобілів
Scania CV AB
Швеція стала першою в світі країною, яка почала випробовувати електричне високошвидкісне шосе для великовантажного транспорту, повідомляє geektimes.ru.
На відміну від американської компанії Nikola Motor, яка розробляє концептуально нові сідельні тягачі на акумуляторах, шведи оббрали більш простий і практичний спосіб. Вони протягнули багатодротову контактну мережу, яка передає електроенергію з тягових підстанцій на двигуни машин. За таким принципом працюють міські тролейбуси.
На відміну від американської компанії Nikola Motor, яка розробляє концептуально нові сідельні тягачі на акумуляторах, шведи оббрали більш простий і практичний спосіб. Вони протягнули багатодротову контактну мережу, яка передає електроенергію з тягових підстанцій на двигуни машин. За таким принципом працюють міські тролейбуси.
Двокілометровий експериментальний відрізок контактної мережі відкрито на шосе E16 біля міста Евле на північ від Стокгольма.
У випробуваннях «електричного шосе» eHighway беруть участь великовантажні вантажівки компанії Scania з гібридними силовими установками.
При наявності контактної мережі вантажівки Scania переходять на електроживлення і відключають стандартні дизельні двигуни. Якщо мережа недоступна або в ній відсутня напруга, то дизельний двигун вмикається знову.
Технологічний проект обладнання для контактної мережі та вантажівок розробили спільно компанії Siemens і Scania. За інформацією Siemens, при електроживленні транспорту ефективність в перерахунку на кілометр збільшується майже в два рази (більш ніж на 80%). Так, при русі 60-тонної вантажівки на відстані 200 000 км гіпотетична економія від використання контактної мережі становить 75 000 євро (в цінах 2014 року), що повністю окупає вартість модернізації вантажівок та інші супутні витрати.
При наявності контактної мережі вантажівки Scania переходять на електроживлення і відключають стандартні дизельні двигуни. Якщо мережа недоступна або в ній відсутня напруга, то дизельний двигун вмикається знову.
Технологічний проект обладнання для контактної мережі та вантажівок розробили спільно компанії Siemens і Scania. За інформацією Siemens, при електроживленні транспорту ефективність в перерахунку на кілометр збільшується майже в два рази (більш ніж на 80%). Так, при русі 60-тонної вантажівки на відстані 200 000 км гіпотетична економія від використання контактної мережі становить 75 000 євро (в цінах 2014 року), що повністю окупає вартість модернізації вантажівок та інші супутні витрати.
Коментарі — 0