В українському посольстві в Австрії розповіли, як протидіють російській пропаганді

В українському посольстві в Австрії розповіли, як протидіють російській пропаганді

Дипломати ініціюють свої заходи і беруть участь в інших, присвячених темі України

Посольство України в Австрії використовує людський фактор у боротьбу з російською пропагандою. Про це в інтерв’ю «Главкому» розповів посол України в Австрії Олександр Щерба.
«Щодо того що робить посольство. Пишу статті. Виступаю. Спілкуюся. Враховуючи, що у нас з фінансами погана ситуація, насамперед, намагаємося використовувати людський фактор: ходити, пояснювати. Якщо десь відбувається якийсь захід, присвячений темі України, ми йдемо, не мовчимо. Якщо є можливість, ініціюємо свої заходи», - сказав він.
Посол, як приклад, навів своє «дітище», – це бізнес-клуб при посольстві, який називається Ukrainian Circle Vienna. «На нього ми запрошуємо людей з України, які можуть про нас щось добре сказати. От був у нас засновник концерну «Чумак», швед Йохан Боден, який розповів, як можна приїхати в Україну і стати неймовірно успішним, як можна закохатись в цю країну, зробити так, щоб на відкриття твого почесного консульства в маленьку Каховку, в Південну Україну приїхав сам Король Швеції. І коли він, швед, починав промову словами: «Ми – українці», це було надзвичайно зворушливо. Нещодавно до нас приїздив Дмитро Шимків (заступник глави Адміністрації президента, - Ред.), який розповів про результати, плани реформ, доброю англійською мовою, чітко і зрозуміло, з визнанням помилок, але і з наполегливим відстоюванням нашої позиції», - розповів Щерба.
При цьому він визнав, що це не те, що може дозволити собі Росія та «Газпром». «Але на нашому боці правда», - зазначив посол.
Крім того, українське посольство в Австрії організовує економічні заходи. «Був також у нас такий захід, коли ми представників українських виробників солодощів, рибних продуктів, напоїв, меду, молочних та інших продуктів харчування і товарів масового вжитку звели з австрійськими торгівельними мережами. Ці мережі - REWE/Billa, SPAR та METRO – разом покривають майже 70% ринку роздрібної торгівлі в регіоні. Це був такий економічний захід. Але він теж іміджевий для України. Люди побачили, що Україна має що запропонувати. В цьому плані будемо працювати і надалі», - зазначив Щерба.

Коментарі — 0

Авторизуйтесь , щоб додавати коментарі
Іде завантаження...
Показати більше коментарів

Читайте також

Дата публікації новини: