Натисніть «Подобається», щоб читати
    Glavcom.ua в Facebook

    Я вже читаю Glavcom в Facebook

    Найбільша кількість проявів сексизму зафіксована в рекламній сфері - експерти

    • Розсилка
    Олександра Веденьєва,(ліворуч), Юлія Макарова (праворуч)  - Найбільша кількість проявів сексизму зафіксована в рекламній сфері - експерти
    Олександра Веденьєва,(ліворуч), Юлія Макарова (праворуч) 
    Главком

    Безліч відомих рекламних брендів використовують сексистську рекламу, щоб привернути уваги споживачів. Найбільше такою рекламою зловживають заклади громадського харчування. Про це розповіли Олександра Веденьєва, голова Ліги захисту прав жінок «Гармонія рівних»; Юлія Макарова, координатор проектів організації під час прес-конференції у прес-центрі «Главкома».

    Найбільша кількість дискримінації за ознакою статі знаходиться саме в рекламній сфері. За словами активістів відомі бренди використовують оголене жіноче або чоловіче тіло як свою фішку.

     «Наприклад, один з популярних брендів електроніки зобразив у своїй рекламі красиву дівчину з дорогим телефоном та написом: «Взяла в кредит, а не те, що ти подумав». Також у в одній рекламі експлуатують образ чоловіка - спортсмена та, як вони самі його називають, чахлика  під гаслом: «Розмір має значення», - говорить Олександра Веденьєва.

    Великий прояв сексизму виявлено в закладах громадського харчування, починаючи від дорогих ресторанів й закінчуючи сімейними кафе та піцеріями.

    «Наприклад в рекламі хот-догу зобразили двох дівчат, які стоять на колінах й повторюють сцену з порнографічного фільму. Такі факти є неприпустимими. Особливо, коли заклади позиціонують себе, як сімейні. Адже люди туди приходять з дітьми, які все бачать», - розповідає експертка.

    Також були зафіксовані випадки, коли гендерна ознака заважає людині влаштуватися на ту чи іншу посаду. Як розповіли активісти, один відомий адвокат за сумісництвом радник народних депутатів  розміщував вакансію на посаду свого помічника  та  запрошував лише чоловіків з гарною зовнішністю та від 27 до 33 років.

     «Він пояснив свою позицію, що жінки менш кваліфіковані та в них хворіють діти», - розповіла Юлія Макарова.

     Також за словами активістів на території України було виявлено за останній місяць 48 прикладів реклами з проявами сексизму.

     

    Пропонуємо переглянути запис прес-конференції:

    Коментарі ()
    1000 символів залишилось
    НАЙПОПУЛЯРНІШЕ