У кіберполіції порадили українцям, як створити надійний пароль
Пароль не можна зберігати записаним у відкритому вигляді біля комп'ютера
Надійні паролі до акаунтів у соцмережах чи системах інтернет-банкінгу дозволяють зберегти конфіденційні персональні дані користувача, а також його гроші від шахраїв. Про це йдеться у повідомленні кіберполіції.
«Password, qwertry, 123456…Щиро сподіваємось, що ви не використовуєте для своїх акаунтів подібні паролі«, – зазначають правоохоронці.
Пароль є надійним, якщо він відповідає таким критеріям:
- містить не менше восьми символів;
- має літери верхнього та нижнього регістру (великі та маленькі);
- містить цифри;
- використовується винятково для одного з облікових записів.
Пароль не можна зберігати записаним у відкритому вигляді біля комп'ютера. Також його не варто надсилати у месенджерах.
У разі підозри щодо компрометації пароля, його необхідно негайно замінити.
Правила платіжної безпеки
Дотримання правил платіжної безпеки мінімізує ризики викрадення грошей з банківської картки.
У кіберполіції нагадують про такі правила:
- не можна передавати нікому дані своєї банківської картки, особливо CVV- та PIN-код, а також одноразові паролі з sms. Варто пам'ятати, що працівники банків ніколи не запитують таку інформацію;
- для онлайн-шопінгу доцільно відкрити віртуальну картку та переказувати на неї лише суму, необхідну для оплати;
- якщо ваш банк пропонує функцію динамічного CVV – не нехтуйте такою пропозицією. Динамічний CVV – це тризначний код картки, який використовується під час інтернет-покупок. Якщо цю функцію активувати, то щогодини CVV картки змінюватиметься, а дізнатися актуальний CVV можна в мобільному застосунку;
- для платежів або переказів можна користуватися лише перевіреними сервісами, які мають захищений протокол (https://);
- варто встановити мінімальні ліміти на операції за карткою;
- завжди потрібно підключати послугу мобільного банкінгу;
- у мобільного оператора необхідно відключити можливість віддаленої заміни sim-картки.
Також рекомендується мати окремий фінансовий номер телефону, який би не використовувався для спілкування та авторизації у соцмережах.
Що робити тим, хто все ж став жертвою шахраїв
Якщо людина стала жертвою шахраїв, їй необхідно звернутися до кіберполіції за номером 0 800 505 170 або за допомогою форми зворотного зв'язку на сайті: https://ticket.cyberpolice.gov.ua.
Також у розділі «контакти« на сайті відомства є номери телефонів регіональних підрозділів кіберполіції.
За тим самим номером телефону (0 800 505 170) можна дізнатися про стан розгляду поданого раніше електронного звернення чи отримати консультацію спеціаліста сервісної служби кіберполіції. З цією ж метою можна надіслати електронного листа на поштову скриньку: [email protected].
Коментарі — 0