Віталій Єрмаков

Віталій Єрмаков

Оглядач «Главкома»

Раніше працював оглядачем автомобільного видання MMR, кореспондентом видання Hubs, редактором в щоденній газеті «Дело». Освіта: Східноукраїнський національний університет ім. Даля, спеціальність: видавнича справа та редагування

Всі публікації автора

Безвізовий режим: як це працюватиме
Рада Європи схвалила безвізовий режим з Україною. Вже наступного місяця власники біометричних паспортів зможуть вільно перетинати кордон
У Москві напали на синагогу
Невідомий погрожував підпалити будівлю
Російські хакери атакували американський журнал, що критикував Трампа
Атака здійснювалася відразу після публікації критичної статті про кандидата в президенти США
Кадиров закликав розстрілювати «порушників спокою»
Голова Чечні хоче розстрілами боротися з порушниками правил дорожнього руху
В Польщі заявилася профспілка українців
Головне завдання профспілки - захист від нечесних роботодавців
На кордоні з Польщею й Угорщиною – черги
За даними прикордонників, на польському та угорському кордонах зібралися сотні машин
Україна увійшла до ТОП-5 країн з найгіршими дорогами в світі
Українські дороги опинилися на 134 місці з 138-ми можливих
Партії і гроші. Політичні проекти Порошенка і Яценюка отримають з бюджету по 100 мільйонів
Стан політичних партій напередодні державного фінансування. Дослідження Комітету виборців України
Як Росія збила малайзійський «Боїнг». Результати міжнародного розслідування
Міжнародна слідча група встановила: рейс MH17 було збито зброєю, привезеною з Росії
Гендиректор «Google Україна» Дмитро Шоломко: Усіх бажаючих отримати доступ до аккаунтів наших користувачів ми відправляємо до США
«Пріоритет – зброя, торгівля людьми та наркотиками. У цих справах аккаунти за запитом правоохоронців можуть бути відкриті»
Узбіччя світового автопрому. Хто не пустив Ford, Toyota, BMW до України
За 25 років незалежності жодна міжнародна компанія так і не побудувала завод в Україні
Народжена війною. Як змінилася армія України за останні два роки (ІНФОГРАФІКА)
Українські військові отримали тисячі одиниць техніки та озброєнь. А фінансування вже перевищило другу сотню мільярдів
Прощавай, «Мріє»? Україна ризикує втратити статус ексклюзивного виробника найбільшого літака у світі
Китай може скопіювати український Ан-225 «Мрія». Представники «Антонова» вже дали згоду на доступ до документації
Здрастуй, школо! Всі головні зміни, які чекають на вчителів, школярів і батьків у новому навчальному році
Міносвіти вже розіслало керівникам навчальних закладів відповідні рекомендації. Документ налічує 157 сторінок
Керівник Державної служби геології і надр Микола Бояркін: В «Укрнафти» 97 ліцензій і 12 мільярдів боргів за них
«У нас зараз близько 400 судів. Деякі користувачі не знали, що у них є ліцензії. Це смішно, але факт»
Бензин в Україні має коштувати дешевше мінімум на гривню
Пальне дорожчає в опті. Чи призведе це до росту цін на заправках? Експерти дають несподівану відповідь…
Піар і не тільки. Як Аваков використовує нову поліцію
Глава МВС примудряється не тільки «піаритись» на новій поліції, але й проштовхувати фінансування сумнівних проектів
«ЗАЗ» програв «секонд-хенду». Таріел Васадзе опановує новий бізнес
За сім місяців 2016 року Запорізький автозавод зібрав чотири автомобілі
Українці «вбили» Ладу. Як війна змінила авторинок
Продажі «АвтоВАЗу» в країні опустилися нижче навіть таких люксових брендів, як Mercedes, BMW та Land Rover
Чи законні камери Авакова на дорогах. Висновок юристів
Як тільки автомобіль політика потрапляє в ДТП, ми вимагаємо його страти, коли ж нам приходить «лист щастя» зі штрафом - біжимо до юриста, аби уникнути відповідальності
Дешеві авіаподорожі. Чи варто вірити обіцянкам чиновників про прихід в Україну лоукостів?
В уряді обцяють: до кінця 2016-го року в країну повернуться бюджетні авіакомпанії, яких «втекли» через війну і кризу
Мобільне «рабство» триває. Чому в Україні досі не можна зберегти номер після зміни оператора
Закон про збереження номера було ухвалено шість років тому, але послуга й досі недоступна
Чому гальмує Uber? П'ять причин
П'ять причин, чому в розкрученого американського сервісу немає шансів стати таксі №1 у Києві
Бізнес на новій поліції. Хто заробить на постачанні машин для копів
Українська компанія стає найбільшим постачальником автомобілів для національної поліції
Гроші на батарейках. Хто в Україні почав заробляти на електромобілях
У електрокарів з'являється впливове лобі
Україна – ЄС: коли чекати на безвізовий режим
Чи відмінить Європа візи для українців до кінця року
Приховані камери Авакова. Усе, що треба знати про черговий піарпроект глави МВС
МВС ще не придбало жодного комплексу спостереження за дорожнім рухом, але міністр вже пропіарився на цій темі
Дешевих іномарок не буде. Президент переписав Закон про зниження акцизів
Правки, які змушує внести президент, фактично зведуть до нуля користь від розрекламованого зниження податку
Круте піке Онищенка. Як олігарх перетворився на фігуранта кримінальної справи
Депутат, що мав вплив на президента та міністрів, тепер змушений виправдовуватися перед слідством
Приватизація під питанням. Конкурс з продажу ОПЗ може не відбутися
Причина - претензії до найбільшого держпідприємству Ігоря Коломойського і Дмитра Фірташа