«Вас турбує служба безпеки банку»: поліція закрила шахрайський call-центр
Отримавши доступ до карткового рахунку, всі гроші потерпілих перераховували на підконтрольні їм рахунки, оформлені на третіх осіб
Дніпрі правоохоронці виявили та припинили роботу шахрайського call-центру. Про це повідомляє пресслужба Нацполіції.
За повідомленням головного управління Національної поліції України в Дніпропетровській області, в call-центрі на момент виявлення працювали 25 людей
Правоохоронці встановили схему, за якою працювали оператори шахрайського call-центру. Вони телефонували клієнту нібито від імені працівника служби безпеки банку і повідомляли про виявлені шахрайські дії на карткових рахунках, загрозу блокування картки, після чого пропонували пройти верифікацію та здійснити інші дії з банківською карткою. Далі випитували фінансові дані та іншу конфіденційну інформацію, зокрема СVV- та пін-коди банківських карт, авторизаційні дані до онлайн-банкінгу.
Отримавши доступ до карткового рахунку, всі гроші потерпілих перераховували на підконтрольні їм рахунки, оформлені на третіх осіб.
Обшуки відбулися в офісі у м. Дніпро за участі працівників управління карного розшуку та бійців полку поліції особливого призначення ГУНП в Дніпропетровській області, а також представників Лівобережної окружної прокуратури. За результатом слідчих заходів поліцейські вилучили 30 комплектів комп’ютерної техніки, мобільні телефони, чорнові записи та покрокові інструкції спілкування операторів із майбутньою жертвою.
За вказаним фактом триває досудове розслідування за ч. 4 ст. 190 Кримінального кодексу України (шахрайство). Вилучена комп’ютерна техніка направлена на експертизу, а поліцейські вживають заходи для встановлення всіх осіб, причетних до злочину.
Як повідомлялося, в Білій Церкві Київської області монахиня чотири роки збирала кошти на дитячий будинок, якого не існує.
Також правоохоронці Київщини затримали шахрайку-рекордсменку, якій інкримінують понад 20 злочинних епізодів.
Коментарі — 0